قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

قیمت اسپری زعفران زرپاش توسط این سایت اینترنتی اعلام شد. عرضه این محصول در فروشگاه های مجازی با شرایط خوب و عالی امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند جهت خرید آن اقدام کنند.

ادویه زعفران شامل ترکیبات منحصر به فردی است که ارزش این ادویه را برای جهانیان دو چندان می کند. اگرچه عمده استفاده از این ادویه در ایران مصارف غذایی می باشد اما در بسیاری از کشور های اروپایی زعفران در مصارف پزشکی و داروسازی نیز کاربرد دارد به همین جهت است که صادرات زعفران برای کشور های تولید کننده امری مهم تلقی می شود.

از جمله خواص ارزشمند این طلای سرخ می توان به خاصیت ضد افسردگی، بهبود تنفس، کمک به سلامت قلب، کاهش فشار خون و غیره اشاره کرد.

خاستگاه زعفران از نگاه تاریخ

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

برخی از مستندات تاریخی حاکی از آن است که تاریخچه رویش این گیاه ارزشمند به ایران باستان برمی گردد و در گذشته و حال ایران اولین کشوری است که دارای مزارع کشت زعفران می باشد. اگرچه ممکن است موارد مصرف زعفران در ایران باستان با موارد مصرف امروزی کاملا متفاوت بوده باشد اما با این وجود کشور ایران هنوز هم در صدر جدول کشور های تولید کننده زعفران در جهان قرار دارد.

امروزه در بیشتر استان های کشور شاهد کشت زعفران هستیم، اما عمده مزارع کاشت زعفران در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قرار دارد. این استان ها به دلیل برخورداری از اب و هوایی مساعد، بهترین مناطق برای کشت زعفران به شمار می روند.

معرفی اسپری زعفران زرپاش

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

مجموعه زرپاش با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و تجهیزات اقدام به تولید محصولات زعفرانی اعم از اسپری زعفران، زعفران رشته ای و مایع زعفران با بالا ترین کیفیت ممکن نموده است. این مجموعه از حدود سال 83 با بهره گیری از فناوری های نوین از جمله شرکت هایی به حساب آمد که در زمینه تولید انواع اسپری زعفران پا به عرصه رقابت نهاد.

مزیت های استفاده از اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی
  • سهولت در استفاده در مقایسه با روش سنتی دم کردن زعفران
  • دسترسی در هر لحظه و هر جا
  • همچنین کیفیت بالا
  • حجم مناسب

که این موارد باعث استقبال گرم خریداران محترم و فروش فوق العاده این محصول شده است.

با توجه به اینکه در تولید این محصول از اب خالص و زعفران درجه یک استفاده می شود، قیمت اسپری زعفران زرپاش بسیار مناسب بوده و ساختار آن به نوعی است که تنها با اسپری کردن زعفران روی غذا می توان رنگ و بوی خاصی به آن بخشید. از دیگر مزیت های این محصول می توان به ماندگاری بالا بدون استفاده از مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی اشاره کرد. کارشناسان مجموعه تلاش کرده اند با بهره گیری از علم نوین و استفاده از مواد درجه یک، محصولی با کیفیت را روانه بازار کنند.

خرید اسپری زعفران زرپاش

قیمت اسپری زعفران زرپاش در فروشگاه های مجازی

قیمت اسپری زعفران زرپاش بسته به حجم محصول مورد نظر، متفاوت است. امروزه شاهد آن هستیم که فروشگاه مجازی معتبری اقدام به فروش اسپری زعفران زرپاش کرده اند و دسترسی به این محصول برای خریداران راحت تر شده است. علاقه مندان باید درگاه مجازی مناسبی را برای خرید خود انتخاب کنند تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایند.

خریدارن محترم باید دقت کنند که برخی از افراد سودجو اقدام به تولید اسپری زعفران تقلبی با نام برند زرپاش کرده اما با کمی دقت به بدنه قوطی اسپری و تطابق توضیحات و پروانه های وزرات بهداشت می توان اسپری تقلبی را از اسپری اصلی را تشخیص داد.

شما میتوانید اسپری زعفران زرپاش را به راحتی از نمایندگی ها و سایت های معتبر و بدون واسطه تهیه کنید. قیمت اسپری زعفران زرپاش در قالب قوطی های 110 میلی گرمی نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد.

سوال داری، من اینجام!