فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

پودر زعفران بسته بندی برند نوین، آماده فروش در بازار زعفران ایران شد. آیا با برند نوین آشنایی دارید؟ مزیت بسته بندی های این بند نسبت به برند های دیگر چیست؟

با توجه به محبوبیت و تقاضای بالای خریداران ادویه زعفران، شرکت ها و برند های متفاوتی پا به عرصه بسته بندی و پخش محصولات زعفرانی نهادند. اما آیا کیفیت همه شرکت ها یکسان است؟

خواص پودر زعفران بسته بندی

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

آنچه که موجب تقاضای بالا برای این گیاه شده است، موارد مصرفی فوق العاده آن می باشد. شاید بار ها در مورد خواص ادویه های مختلف شنیده باشید، حال گران بها ترین ادویه جهان یعنی پودر زعفران بسته بندی، تمام این خواص را یک جا در خود دارد. تاثیر فوق العاده آن در سلامتی غیر قابل انکار است و بیشتر این تاثیر مربوط به خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران می باشد.

از دیگر تاثیرات فوق العاده این طلای سرخ بر سلامتی می توان به خاصیت ضد افسردگی آن اشاره کرد. در واقع زعفران می تواند مانند یک داروی ضد اضطراب طبیعی عمل کند و باعث افرایش ترشح هورمون سروتونین مغز شود. به جرئت می توان گفت تاثیری که زعفران بر سیستم قلبی_عروقی بدن می گذارد کم تر از دارو های شیمیایی که پزشکان تجویز می کنند نیست.

علاوه بر اینکه زعفران در طب سنتی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در برخی از کشور های پیشرفته از زعفران در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می کنند زیرا زعفران دارای قابلیت جذب اشعه فرابنفش است و سافرانال موجود در زعفران می تواند خاصیت ضد آفتابی و ضد تیرگی داشته باشد.

دلیل گران بودن پودر زعفران بسته بندی

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

به دلیل کمبود منابع تولید پودر زعفران بسته بندی مرغوب و همچنین زحمت بالای کشت این محصول قیمت آن نیز به طبع زیاد است. برای کشت این محصول آب و هوایی خشک و در عین حال زمینی پر آب نیاز است و همین امر کار را دشوار می کند. گذشته از این خود گیاه زعفران با وجود کوچک و ظریف بودن پیچیدگی های خاص خود دارد و در واقع برای کشت این محصول به نیروی انسانی متخصص و کاربلد احتیاج است.

وقتی یک محصول به عرصه های جهانی راه می یابد و به واحد پول جهانی در بازار های بین المللی معامله می شود، نمی توان انتظار داشت در کشور های تولیدکننده با قیمت کمی عرضه شود. زعفران مرغوب گران است و این امر غیر قابل انکار است.

اصول تشخیص زعفران اصل

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

برای خرید زعفران علاوه بر اینکه باید محل خرید مطمئن را انتخاب کنید. در قدم دوم باید بعضی از ویژگی های زعفران اصل را بدانید تا بتوانید آن را از زعفران غیر اصل تشخیص دهید.

به یاد داشته باشید که رشته های زعفران هیچ گاه نباید مزه ای شیرین داشته باشند. نباید کم رنگ باشند یا قسمتی از آن ها بی رنگ باشد.

بدون داشتن تجهیزات تشخیص زعفران اصل از غیر اصل اندکی دشوار است پس بهترین گزینه برای علاقه مندان این است که از فروشگاه ها و برند های معتبر خرید کنند.

پودر زعفران بسته بندی صادراتی

فروش پودر زعفران بسته بندی نوین آماده

برای سهولت در امر استفاده از زعفران، کارخانه ها و برند های تولید فراورده های زعفرانی اقدام به تولید پودر زعفران بسته بندی کرده اند. این پودر زعفران بسته بندی در واقع همان رشته های زعفران ساییده شده می باشد.

پودر زعفران بسته بندی این اطمینان را به شما می دهد که در شرایطی کاملا بهداشتی و استرلیزه تهیه و بسته بندی شده است. به راحتی تا مدت ها می توانید از آن نگهداری و استفاده کنید.

شرکت نوین با بهره وری از تجهیزات مدرن و با کسب مجوز های لازم از وزارت بهداشت اقدام به بسته بندی فراورده های زعفرانی می نماید. این مجموعه توانسته است در مدت زمانی طولانی از مقبولیت عام خوبی برخوردار شود و اکنون از برند های به نام در عرصه بسته بندی صادراتی محصولات زعفران است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!