صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

برای صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر باید به شکل بسته بندی اهمیت ویژه ای داد چرا که ظاهر کالا برای مردم این کشور بسیار مهم است. برای خرید بهترین محصول برای این منظور می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام فرمایید.

صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

روابط تجاری ایران و آلمان

قدمت روابط ایران و آلمان به ۵۰۰ سال پیش بر می گردد. یکی از محصولاتی که توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد، زعفران بوده که در خیلی از غذا ها و شیرینی جات این کشور استفاده می گردد.

برای صادرات زعفران به آلمان باید تمامی ضوابط و نکات را به خوبی رعایت نمود تا یک تجارت موفق و سودمند صورت پذیرد. ارسال محصولات با بسته بندی مناسب و در وزن های پایین از نوع نگین و سرگل می تواند جلب رضایت مصرف کنندگان را سبب شود.

مردم آلمان علاقه و گرایش زیادی به خرید اینترنتی دارند. در واقع بیشتر فروشگاه های این کشور به صورت آنلاین مشغول فعالیت هستند. اما خدمات پس از فروش در هنگام خرید برای آنان بسیار حائز اهمیت است.

صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

برداشت بهترین محصول برای صادرات

محصولی که برای صادرات انتخاب می شود باید قبل از بسته بندی کیفیت آن در آزمایشگاه سنجیده شود. قدرت رنگدهی، طعم و عطر، تعیین کننده درصد کیفی کلاله ها می باشد.

منطقه پرورش زعفران سهم بسزایی در کیفیت محصول برداشتی دارد. در ایران مناسب ترین مناطق مربوط به شرق و شمال شرق کشور می باشد که استان های خراسان جنوبی و رضوی در این زمینه بیشترین بازدهی را از خود نشان داده اند.

آب و هوای این مناطق نسبت به تمام نقاط جهان بیشترین سازگاری را دارد. در واقع زعفران طالب آب و هوی گرم و نیمه خشک است که تابستان های گرم و بدون بارندگی و زمستان های معتدلی داشته باشد.

بر طبق آزمایش های موجود مشخص گردیده است که بهترین و با کیفیت ترین زعفران در جهان مربوط به شهر قائن می باشد به گونه ای که این شهر را پایتخت زعفران جهان نامیده اند.

صادرات زعفران به آلمان به صورت مایع و پودر

تأمین محصول برای صادرات زعفران به آلمان

 برای صادرات زعفران به آلمان، همانطور که گفته شد باید طلای سرخ با کیفیت تهیه شود. در واقع برای خرید این محصول باید از مراکز معتبر اقدام نمود تا تجارتی پایدار صورت گیرد.

یکی از مراکز ارائه کننده زعفران سایت فرانیز بوده که تنها به فروش زعفران و فرآورده های آن می پردازد. در این مرکز فروش می توان با قرار دادن و مقایسه کردن مشخصات برند های مختلف زعفرانی، یک خرید به صرفه انجام داد.

سوال داری، من اینجام!