خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

اگر به دنبال یک نوشیدنی پر خاصیت هستید پس خرید چای سبز زعفرانی بهترین گزینه برای شما می باشد. با توجه به خواص درمانی آن و تقاضا برای عرضه این محصول در خارج از کشور، می توان از آن به عنوان یک کالای تجاری نام برد.

خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

خرید چای سبز زعفرانی برای تناسب اندام

تناسب اندام یکی از دغدغه های بیشتر گروه های سنی است. خرید چای سبز زعفرانی با خواص بی نظیری که به دنبال دارد می تواند د این زمینه چاره ساز باشد.

برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه، روش های مختلفی پیشنهاد می شود که متأسفانه بسیاری از آن ها آثار جبران ناپذیری را بر سلامت مصرف کننده بر جای می گذارند.

همانطور که از نام این محصول پیداست، ترکیبات آن شامل زعفران ایرانی درجه یک و چای سبز مرغوب می باشد. ترکیب این دو محصول گیاهی با هم، معجون منحصر به فردی را خلق کرده که نوشیدن یک فنجان از آن سراسر فایده می باشد.

چای سبز زعفرانی با کاهش کلسترول خون باعث پیشگیری از بروز سکته قلبی و بیماری های عروقی می شود. این نوشیدنی را باید دو ساعت بعد از غذا نوش جان کرد.

کاتچین موجود در جوانه ها و گلبرگ های چای سبز باعث از بین رفتن باکتری های مولد مسمومیت غذایی می شود. همچنین برای از بردن بوی بد دهان که مسبب آن باکتری های نا مناسب محوطه دهان هستند می توان از چای سبز استفاده نمود.

خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

خرید چای سبز زعفرانی از عطاری ها

عطاری ها ارائه دهندگان محصولات گیاهی و فرآورده های مختلف می باشند که می توان چای سبز زعفرانی را از آن ها خریداری نمود. این مراکز محصول خود را به صورت عمده از شرکت های پخش دریافت نموده و آن را به صورت جزئی در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

فروشندگان عطاری ها معمولاً افرادی هستند که با گیاهان دارویی آشنایی داشته و اطلاعات مورد نیاز را می توانند در اختیار خریدار قرار دهند. شرایط دمایی عطاری باید مناسب و متعادل باشد تا محصولات گیاهی فاسد نشوند.

خرید چای سبز زعفرانی کیسه ای ۲۰ تایی

خرید چای سبز زعفرانی با بسته بندی مناسب

بسته بندی چای سبز زعفرانی به صورت کیسه ای در بسته های ۲۰ تایی می باشد که یکی از دلایل رغبت افراد برای خرید می باشد. برای آماده کردن این نوشیدنی فقط کافیست یک عدد از تی بگ ها را داخل یک فنجان آب جوش قرار دهید‌. برای خوش طعم تر شدن آن می توانید مقداری عسل به آن اضافه نمایید.

سوال داری، من اینجام!