نکات مهم صادرات زعفران به المان

نکات مهم صادرات زعفران به المان

نکات مهم صادرات زعفران به المان

برای موفقیت در تجارت باید با اصول این کار آشنایی داشت. در سایت فرانیز علاوه بر فروش، نکات مهم برای صادرات زعفران به المان نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا تجارتی سودمند را سبب شود.

نکات مهم صادرات زعفران به المان

اصول صادرات زعفران به المان

برای صادرات زعفران به المان باید یک سری اصول مانند انتخاب زعفران با کیفیت را رعایت کرد تا در این زمینه بتوان موفق بود. برای این منظور؛ خرید کلاله های قرمز و یکدست، عدم وجود خامه در آن ها و ضخامت رشته ها حائز اهمیت می باشد.

در هنگام خرید حجم عمده از زعفران برای صادرات باید به یک سری نکات توجه نمود که در ذیل به چند مورد از آن ها اشاره می شود:

  1. قیمت زعفران تحت تأثیر کیفیت و نوع آن می باشد.
  2. نوسانات بازار ارز بر قیمت زعفران تأثیر مستقیم دارد.
  3. نوع بسته بندی، سبب تفاوت قیمت ها خواهد شد.
  4. هر کدام از شرکت ها ممکن است قیمت متفاوتی را ارائه دهند.
  5. دارا بودن مجوز بهداشت و سلامت، باعث افزایش قیمت محصول خواهد شد.
  6. میزان سفارش: هر چه حجم سفارشی بالا تر باشد، قیمت ارائه شده پایین تر خواهد بود.
نکات مهم صادرات زعفران به المان

پس در هنگام خرید باید تمام این نکات را در نظر گرفت و قبل از اقدام برای انجام این امر، تمام جوانب را به خوبی سنجید و یک خرید هوشمندانه را انجام داد.

قیمت فروش زعفران در المان

با مراجعه به سایت های فروش زعفران در المان، می توان شاهد قیمت بالای طلای سرخ در این کشور بود که مقدار آن، گاها تا ده برابر نرخ داخلی می رسد. قیمت زعفران در این کشور، با اضافه کردن هزینه های جاری و سود تاجر به قیمت زعفران در ایران، محاسبه می گردد‌.

نکات مهم صادرات زعفران به المان

بیشتر فروشگاه های واقع در این کشور به صورت آنلاین، مشغول به فعالیت هستند. فروش به این طریق، سال هاست که در المان رواج پیدا کرده و با استقلال گسترده ای روبه رو شده است.

عرضه زعفران عمده در فرانیز برای صادرات

تجاری که قصد صادرات زعفران به المان را دارند، می توانند آن را در حجم عمده، و با اطمینان از اصالت کالا، از سایت فرانیز خریداری نمایید. این شرکت بازرگانی با ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، توانسته معامله ای سودمند را برای آنان رقم زند. برای صادرات به کشور های اروپایی، باید زعفران را در بسته بندی هایی با اوزان پایین و ظروف شکیل انتخاب نمود چرا که زیبایی ظاهری کالا برای آنان بسیار مهم می باش

سوال داری، من اینجام!