فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

زعفران و فرآورده های آن به خاطر نقش مؤثر در آراستن سفره و خوش طعم کردن غذا یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی هتل ها می باشند. اگر مایلید با نحوه فروش پودر زعفران مخصوص آشنا شوید با ما همراه باشید.

فروش پودر زعفران به دلیل کارایی بالا همواره سیر صعودی را نشان می دهد. این محصول یک چاشنی و البته رنگ دهنده خاص می باشد. پودر زعفران همانند خود زعفران دارای خواص فوق العاده ای است که مصرف روزانه آن چه به صورت نوشیدنی و یا غذایی توصیه می شود.

ترکیب پودر زعفران

فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

پودر زعفران را از آسیاب کردن کلاله و قسمت های مفید زعفران به دست می آورند و فاقد هیچ گونه افزودنی مضر از جمله رنگ های خوراکی و مصنوعی می باشد.

فروش پودر زعفران در برند های مختلف صورت می گیرد که بسته به درصد کلاله مصرف شده و نوع بسته بندی دارای قیمت های متفاوتی می باشند. برای بهره گیری از کیفیت مطلوب سعی کنید جنس مرغوب تر را حتی به ازای پرداخت پول بیشتر خریداری کنید.

طریقه مصرف پودر زعفران

فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

پودر زعفران را می توان به همان صورت پودری به غذا و یا شربت اضافه کرد اما برای بهره گیری بهتر از این محصول بهتر است ده دقیقه قبل از مصرف پودر را در یک لیوان آب گرم حل کنید تا به خوبی رنگ باز کند و سپس آن را استفاده کنید با این کار عطر و رنگ زعفران بیشتر حس می شود.

از پودر زعفران در تهیه انواع غذاهایی که در دستور پخت آن ها زعفران لحاظ شده است می توان استفاده کرد. فروش پودر زعفران به صورت فله ای نیز انجام می شود که مشتری آن  معمولا رستوران ها، هتل ها، آبمیوه فروشی ها و کترینگ ها می باشند چرا که خرید به این روش مقرون به صرفه است.

فروش پودر زعفران به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد که با توجه به شرایط کنونی و ضیق وقت روش خرید اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است. در خرید اینترنتی شما می توانید نظر مصرف کننده های قبلی را در مورد برند مورد نظر مشاهده کنید.

فروش پودر زعفران مخصوص هتل ها

پودر زعفران یکی از فرآورده های زعفرانی می باشد که سالانه مقادیر بالایی از آن به صورت فله و یا بسته بندی صادر می شود که کشورهای همسایه مانند عراق، بحرین، عمان و…از جمله مقصد های آن می باشند.

برای خرید عمده پودر زعفران مرغوب و اصل برای صادرات و یا پخش داخلی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

سوال داری، من اینجام!