خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

نیکی دیگر از انواع برندهای تولید زعفران و فرآورده‌های آن که مجموعه فرانیز اقدام به معرفی و عرضه آن نموده، زعفران سحرخیز است و خریداران می‌توانند سفارش و خرید زعفران سحرخیز را از طریق دفتر مشهد فرانیز پیگیری کنند.

همانطور که عموم مردم می‌دانند زعفران جزو سوغات استان خراسان رضوی است و دلیل آن مربوط به آب و هوای مساعد این استان جهت کشت و برداشت زعفران است.

خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

خرید زعفران سحرخیز؛ انتخابی مطمئن

شرکت سحرخیز به عنوان تولید کننده این محصول از سال ۱۳۱۱ فعالیت خود را آغاز کرده و زعفران اصیل ایرانی را با بهترین کیفیت روانه بازارهای فروش می‌کند.

زعفران سحرخیز در پاکت ها و حجم‌های متنوعی قابل خریداری است. یکی از انواع حجم های رعفران پاکت ۱ گرمی محصول است. شما با خرید زعفران سحرخیز در پاکت ۱ گرمی می‌توانید به همراه محصول یک ظرف نیز داشته باشید که جهت نگهداری زعفران و حفظ عطر و بوی آن بعد از باز کردن پلمپ محصول طراحی شده است.

خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

انواع دیگر پاکت های زعفران صادراتی سحرخیز به شرح زیر است:

  • ۰٫۵ گرمی
  • ۲ گرمی
  • ۴ گرمی
  • ۵ گرمی

لازم به ذکر است که این محصول به شکل فله‌ای نیز جهت خرید مصرف کنندگان گرامی موجود است.

ویژگی‌های خرید زعفران سحرخیز

خریداران گرامی با خرید زعفران سحرخیز می‌توانند شاهد پک ویژه‌ای از قابلیت‌های زیر در محصول خریداری شده باشند:

  •  زعفران‌های ممتاز و سرگل
  • بهترین نوع زعفران ایرانی
  • پاکت های شکیل و خاص
  • عرضه در حجم‌های مختلف
  • انتخابی مناسب به منظور مصرف خانگی یا حتی هدیه دادن
  • بهترین انتخاب برای سوغات
خرید زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

قیمت خرید زعفران سحرخیز

این محصول به صورت کاملا طبیعی و مطابق با استانداردهای اصولی تولید شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد، البته همانطور که می‌دانید قیمت بالای این محصول عاملی است که باعث صرف نظر عموم مردم از خرید این محصول گردیده است. در ادامه عوامل تعیین کننده قیمت خرید زعفران سحرخیز را بیان می‌کنیم:

  • جرم یا همان وزن پاکت
  • وزن محصول در صورت خرید فله‌ای
  • نوع پاکت(فلزی، پاکتی و …)
  • درجه بندی کیفی زعفران
  • نحوه توزیع زعفران

نحوه ثبت سفارش زعفران سحرخیز از دفتر مشهد

مجموعه فرانیز با کادری مجرب و حرفه‌ای در اختیار شما عزیزان است تا ضمن آگاهی بخشی در خصوص برندهای باکیفیت توزیع زعفران و فرآورده‌های آن در کنار مشورت با کادر فروش زعفران بتوانید به راحتی سفارش خود در خصوص خرید زعفران سحرخیز را از طریق دفتر مشهد به ثبت برسانید.

خرید زعفران سحرخیز از استان خراسان

 استان خراسان بزرگترین تولیدکننده زعفران در کل دنیا است. ایران به علت شرایط آب و هوایی مساعد که دارد مستعد کاشت و برداشت این گیاه است. بیشتر کشورهای خارجی زعفران ایرانی را در اشکال گوناگون خریداری می‌کنند. از زعفران انواع فرآورده‌ها تولید می‌شود که هر یک در جای خود مصارف مناسبی دارد.

با پیشرفت علم و فن‌آوری روزبه‌روز بر تولید محصولات تولیدی از زعفران افزوده می‌شود. امروزه با به‌کارگیری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات به روز، می‌توان به راحتی انواع محصولات به دست آورد. زعفران در بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. باید بدانید که نوع بسته‌بندی بسیار مهم است.

بسته‌بندی‌ها باید بهداشتی باشند. همچنین باید به گونه‌ای باشند که زعفران یا سایر فرآورده‌ها در داخل آن‌ها خراب نشود. همان‌طور که می‌دانید اگر زعفران فاسد شود دچار رنگ‌پریدگی می‌شود. در این صورت خواص خود را از دست می‌دهد. زعفران تازه خواص زیادی برای بدن دارد.

 زعفران اصیل ایرانی به رنگ قرمز مایل به نارنجی است. مزه این نوع زعفران به تلخی می‌زند. بنابراین اگر زعفرانی تهیه کردید که شیرین بود احتمالا از سایر مواد در آن استفاده شده و تقلبی است. این روزها زعفران تقلبی در بازار زیاد شده است.

بنابراین لازم است که مشتریان فرآورده‌های مورد نیاز خود را تنها از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند. انواع فروشگاه‌ها با تولیدکنندگان ارتباط دارند و زعفران را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند.

شما می‌توانید خرید خود را به صورت مستقیم از برخی از نمایندگی‌ها نیز انجام دهید. تولیدکنندگان محصولات زعفرانی را در اغلب شهرها به وسیله نمایندگی‌های فروش محصولات به مشتریان می‌فروشند. خرید زعفران سحرخیز به مشتریان توصیه می‌شود.

 فروش زعفران سحرخیز

 سحرخیز نامی آشنا برای دوستداران زعفران است. قدمت این برند بالا است و توانسته از همان ابتدای کار نظر بسیاری از فروشندگان را به خود جلب نماید. سحرخیز محصولات زعفرانی را در انواع بسته‌بندی‌ها و با حجم‌های مختلف قرار می‌دهد.

شما می‌توانید هر حجمی که مدنظر دارید را از فروشگاه‌های معتبر بخرید. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید برای راحتی کار این محصول را به صورت اینترنتی نیز خرید نمایید.

 این روزها هم فروشندگان و هم مشتریان تمایل به خرید اینترنتی دارند. زیرا این نوع خرید بسیار راحت و باصرفه است. شما می‌توانید به راحتی به سایت‌های معتبر اعتماد کنید و خرید خود را انجام دهید. اغلب مشتریان خرید به صورت آنلاین بدون دغدغه انجام می‌دهند.

به دلیل این‌که امروزه اغلب کالاها به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد این خرید در بین مردم بسیار جا افتاده است. بیشتر محصولات اینترنتی اصیل هستند. در موقع خرید لازم است که به تاریخ انقضای محصول توجه کنید و محصول تاریخ گذشته نخرید. همچنین لازم است که به بسته‌بندی‌ها نیز توجه کنید.

هر بسته‌بندی باید دارای مهر وزارت بهداشت باشد. در نظر داشته باشید انواع برندها در تولید محصولات زعفرانی از مواد مختلفی استفاده می‌کنند. بهتر است برندهایی را انتخاب کنید که از مواد نگه‌دارنده در تولید محصولات خود بهره نبرد. سحرخیز در تولید محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می‌کند.

مواد نگهدارنده و شیمیایی برای سلامت بدن بسیار مضر هستند و می‌توانند در طولانی‌مدت شما را به بیماری‌های گوناگون دچار سازند. مخصوصا این که مواد افزودنی می‌تواند برای سیستم گوارش افراد مضر باشد. خرید زعفران سحرخیز توسط بسیاری از مشتریان در همه شهرها انجام می‌شود. زعفران به دلیل کیفیت بسیار بالای خود بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

صادرات محصولات زعفرانی سحرخیز

سحرخیز نه تنها در ایران بلکه در خارج از ایران نیز بسیار مشهور است. همه خریداران از انواع فرآورده‌های سحرخیز به خوبی استقبال می‌کنند. قیمت زعفران سحرخیز با توجه به اصیل بودن آن مناسب است. همچنین با توجه به بهره‌گیری از پاکت های به روز مشتریان به این برند بیش از پیش توجه می کنند.

خرید زعفران سحرخیز توسط بسیاری از کشورهای خاورمیانه و اروپایی انجام می‌شود. هر ساله سحرخیز محصولات خود را به انواع کشورها صادر می‌کند. باید بدانید که شما می‌توانید محصولات زعفرانی از این برند را به صورت عمده و در حجم‌های بالا تهیه کنید. اگر محصولات را به صورت عمده بخرید کاهش قیمت محسوسی را تجربه خواهید کرد.

بسیاری از مشاغل که نیاز بالا به محصولات زعفرانی دارند ترجیح می‌دهند که این برند را در حجم‌های بالا بخرند. بسیاری از فروشندگان هستند که محصولات زعفرانی سحرخیز را تنها به صورت عمده و در حجم‌های بالا می‌فروشند.

شما می‌توانید برای خرید تنها به این مراکز مراجعه نمایید. خرید زعفران سحرخیز در حجم‌های بالا سال‌های زیادی است که توسط مشتریان انجام می‌شود. رستوران‌ها و کترینگ ­ها از جمله مشاغلی هستند که به صورت عمده به این محصول مفید نیاز دارند. زعفران را می‌توان در اغلب غذاها استفاده کرد.

با این کار رنگ و طعم غذا عوض می‌شود و بسیار مشتری‌پسند می‌گردد. زعفران گران‌ترین ادویه در جهان است که استفاده از آن برای سلامتی افراد بسیار ضروری است. زعفران می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کند.

برای مثال با مصرف مداوم زعفران و محصولات تولیدشده از آن می‌توانید از چربی خون بالا یا قند خون جلوگیری کنید. زعفران برای درمان بسیاری از دردها نیز به کار می‌رود. برای مثال این گیاه می‌تواند به تسکین انواع سردردها بپردازد. همچنین زعفران برای درمان بیماری‌های التهابی مفاصل مفید است.

خرید بهترین محصولات زعفرانی

 امروزه فرآورده‌های زعفرانی مشتریان فراوانی دارند. زیرا استفاده از این محصولات بسیار راحت است و هم قیمت بسیار مناسبی را نیز به خود اختصاص داده‌اند. بنابراین استفاده از زعفران اصیل ایرانی در درون محتویات محصولات جانبی می‌تواند بهترین فرآورده ها را تولید کند.

خرید عصاره زعفران سحرخیزان فوری

فرآورده‌های زعفرانی اصیل دارای همان خواص زعفران هستند. برای مثال آب زعفران که به صورت مایع زعفران نیز شناخته می‌شود بسیار مورد استفاده مشتریان است. آب زعفران برای تزیین بر روی برنج بسیار مناسب است.

 این محصول داخل بسته‌بندی‌هایی به صورت افشانه قرار می‌گیرد. برای استفاده از این محصول لازم است که دکمه تعبیه‌ شده بر روی افشانه را فشار بدهید تا مایع زعفران به اندازه دلخواه شما خارج شود. شما می‌توانید از این محصول برای تزیین انواع دسرها نیز بهره ببرید.

برخی افراد ترجیح می‌دهند از پودر زعفران در غذاهای خود استفاده کنند. استفاده از پودر زعفران نیز راحت است. برای استفاده می‌توانید آن را در آب جوش ریخته و سپس استفاده کنید. رنگی که از پودر زعفران حاصل می‌شود بسیار زیاد است. پودر زعفران سحرخیز دارای مرغوبیت بالا است و رنگ اصیل و خوش‌رنگ دارد.

سوال داری، من اینجام!