آخرین قیمت قطره زعفران سحرخیز در ایران

آخرین قیمت قطره زعفران سحرخیز در ایران

قطره زعفران سحرخیز در ایران و شهر های بزرگ آن به صورت عمده و فله عرضه می شود. آخرین قیمت قطره زعفران سحرخیز یا عصاره زعفران سحرخیز ، به صورت بروز شده در سایت ها منتشر می شود.

زعفران سحرخیز یکی از برند های معروف ایرانی است که حدود ۸۵ سال است که فعالیت خود را شروع کرده است. زعفران سحر خیز در انواع مدل های مختلف مشتری پسند، تولید می شود.
برای مثال پودر زعفران، سرگل زعفران، قطره زعفران، ریشه سفید زعفران،زعفران دسته دخترپیچ، زعفران پوشال و… که برای هر کدام بسته بندی های خاصی لحاظ شده است.
البته به صراحت می توان گفت به دلیل کیفیت بالای محصولات سحرخیز، سالیانه صادرات بالایی از این محصول به کشور های دنیا صورت می گیرد. برای خرید زعفران سحرخیز و قطره زعفران سحرخیز می توان با سایت ما در ارتباط باشید، تا از آخرین اخبار و قیمت های زعفران اطلاع پیدا کنید.

قطره زعفران سحرخیز

چرا زعفران گران است؟

زعفران از جمله محصولات کشاورزی باارزش است. که به آن طلای سرخ گفته می شود. یعنی ارزشی برابر با طلا دارد. زعفران علاوه بر اینکه عطر قوی دارد، با رنگ دهی عالی، به عنوان یک چاشنی بی رقیب شناخته شده است.
اما زعفران علاوه بر اینکه برای زیبایی غذا ها استفاده می شود، مصارف دارویی زیادی نیز دارد. از مهمترین مصارف آن برای درمان افسردگی می باشد. که امروزه بسیاری از محققین کشور های غربی از زعفران برای درمان افسردگی و آلزایمر استفاده می کنند.

انواع زعفران درجه یک سحرخیز

  1. زعفران نگین سحرخیز
  2. زعفران سرگل سحرخیز
  3. زعفران پوشال سحرخیز
  4. زعفران دسته سحرخیز
  5. زعفران ریشه سحرخیز

که هر کدام در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می شوند. البته برخی از این گونه ها وارد کارخانه جات فرآوری شده و از آن قطره زعفران سحرخیز و عصاره زعفران تهیه می شود. که این نوع از زعفران، بسته بندی های پلی کریستالی دارند.

قطره زعفران سحرخیز

فروشنده قطره زعفران سحرخیز در تهران

امروزه علاوه بر فروش زعفران سرگل، پوشال، پودری و… قطره زعفران نیز تولید می شود. قطره زعفران تولید شده توسط شرکت سحرخیز، باکیفیت بوده و قابل رقابت با انواع برند های موجود در بازار ایران می باشد، که فروشندگان آن در سراسر کشور وجود دارند.
شما می توانید برای تامین عمده قطره زعفران و انواع دیگر زعفران، به دنبال عمده فروشانی باشید که با قیمت مناسب، محصولات خود را عرضه کنند.

قطره زعفران سحرخیز

قیمت روز انواع زعفران در سال ۹۷

اگر خریدار زعفران باشید، می دانید که این روز ها قیمت زعفران و سایر محصولات در حال نوسان است. همین امر باعث شده قیمت ها به صورت روزانه و حتی ساعتی تغییر کند.
اما نگران نباشید، ما به شما قیمت لحظه به لحظه انواع زعفران، بخصوص زعفران سحرخیز را از طریق سایت اعلام خواهیم کرد. فقط کافیست هر لحظه قصد داشتید سفارش خرید خود را انجام دهید، به سایت مراجعه کنید و با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!