کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

با راه اندازی کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان، یک بازار کار و شرایط سرمایه گذاری جدید برای تجار و خریداران به وجود آمده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی و مورد نیاز در این باره با ما تا انتها بمانید.

شرایط کشت و زرع زعفران در استان کرمان

کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

این استان و شهرستان هایش به خاطر احوالات آب و هوایی، چندان شرایط کشاورزی خصوصا در سال هی اخیر را نداشته اند. در گذشته به خاطر عدم رعایت موارد لازم و کنترل هدر رفت آب، با انجام زراعت های پر مصرف و بدون دقت در انجام فعالیت هایی جهت جلوگیری از به هدر رفتن منابع آبی، حال با مشکلات بسیار کم آبی، خشکی و بارندگی نه چندان راضی کننده مواجه هستند.

با پیش آمدن این اتفاقات و مشکلات ناشی از آن در حیطه کشاورزی، شرایط شغلی کشاورزان، تامین مالی افراد و موارد بسیار دیگری با تامل برای کشف راه چاره، بررسی های فراوانی صورت گرفت. در نتایج آن به این امر دست یافتند که با توجه به حاصلخیزی خاک آنجا و مناسب بودن شرایط، باید زراعت هایی را در پیش گرفت که مصرف آب پایین با هدر رفت کمی را دارند.

کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

و این گونه بود که ایده کشت و زرع گیاه زعفران در این منطقه کلید خورد و اجرایی شد. با برداشت اولین محصولات و دقت در کیفیت بالا و مناسب آن، بر این قرار شد که کشت زعفران ادامه پیدا کند و این چنین کارخانه عصاره زعفران احداث و جهت فرآوری محصولات به صورت مستقیم از سر زمین، شروع به کار نمود.

شیوه خرید از کارخانه عصاره زعفران به صورت مستقیم

کارخانه عصاره زعفران مایع و پودر در کرمان

با اینکه این خرید در وهله اول سخت و حتی شاید غیر ممکن به نظر بیاید اما این طور نیست. اگر شما دارای نمایندگی و یا شرکت های پخش باشید به صورت بی واسطه محصولات را از تولید کننده آن دریافت خواهید نمود ولی اگر هیچکدام از این موارد فوق نیستید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه در نظر داریم.

مجموعه فرانیز با فراهم کردن تمامی زمینه ها جهت ارائه بهتر محصولات به مشتریان خود و کسب رضایتمندی بالای آن ها، تمامی کالا های موجود خود را مستقیما از تولید کننده تهیه می نماید و به دست خریداران می رساند. با این کار شما نیز می توانید با هزینه ای عالی محصول دلخواه خود را خریداری نمایید و مطمئن باشید که کالای درخواستی از کارخانه عصاره زعفران تهیه شده و در اینجا بدون هیچ زنجیره اضافی ای به دست شما می رسد.

سوال داری، من اینجام!