مراکز خرید عصاره زعفران

مراکز خرید عصاره زعفران

عصاره زعفران در این سایت به قیمت عالی عرضه می شود. بهترین مراکز فروش این کالای درجه یک را چگونه پیدا کنیم؟

خرید عصاره زعفران

با خرید عصاره زعفران به صورت عمده از سایت فرانیز تخفیفات ویژه ای برای همگان در نظر گرفته می شود. همچنین می توان از مشاوره رایگان کارشناسان خبره این مجموعه بهره مند شد. این کالا عطری شگفت انگیز و رنگی خیره کننده دارد که برای مصارف مختلفی از آن بهره می گیرند.

خرید عصاره زعفران

افراد می توانند با خرید عصاره زعفران در حجم های بالا و عرضه ی آن به دیگر شهرها و یا با صادرات آن به کشور های دیگر کسب درآمد کنند. این محصول خارق العاده با کاربرد های فراوانی که دارد افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

با استفاده از این چاشنی شگفت انگیز و بی رقیب می توان جذابیت سفره ها را چندین برابر کرد. همچنین با اضافه کردن آن به غذا دیگر نیازی به اضافه کردن نمک نمی باشد. چرا که این ادویه ارزشمند نمک لازم را دارد و با اضافه کردن آن به غذا، غذا رنگ و لعاب دیگری به خود می گیرد که افراد را ترغیب به میل نمودن آن می کند.

خواص و کاربرد عصاره زعفران

عصاره زعفران علاوه بر کاربرد فراوانی که دارد خواص بیشماری را نیز برای بدن دارد. موارد زیر مانند:

  • شادابی و نشاط پوست،
  • درمان بلوغ دیر رس در دختران،
  • منظم کردن قاعدگی، کاهش درد های قاعدگی،
  • تحریک هورمون ها،

خواص و کاربرد عصاره زعفران

  • کمک به هضم غذا، تنظیم دستگاه گوارش،
  • تقویت قوای جنسی،
  • کمک به بهبود آسم

از جمله خواص این محصول جادویی می باشند.

از مایع زعفران برای مصارف مختلفی مانند؛ تهیه انواع کیک، انواع دسر ها، انواع شیرینی ها، شربت زعفران، شله زرد، انواع خوراک ها و خورشت ها، جوجه کباب، تزیین برنج، تهیه بستنی و چای زعفرانی از آن بهره می گیرند.

صادرات عصاره زعفران

کاربرد این گیاه پر ارزش آن را به یک ادویه ارزشمند برای آشپزی در سراسر جهان تبدیل کرده است. عصاره زعفران فرآورده ای است که برای صادرات تدارک دیده شده است. این کالا دارای طرفداران زیادی از تمام نقاط دنیا می باشد. همچنین از جمله موفق ترین ها در صنعت ایران است که صادرات پرسودی نیز دارد.

صادرات عصاره زعفران

تولید عصاره زعفران در ایران

زعفران از مهم ‌ترین ادویه ‌جاتی است که در کشور ایران پرورش داده می ‌شود و به دیگر ملت‌ ها نیز ارسال می ‌گردد. این ادویه ویژگی ‌ها و خواص منحصر به ‌فردی دارد و به‌ همین خاطر افراد سعی می ‌کنند تا از آن در تهیه محصولات گوناگون بهره ببرند.

ادویه‌ جات دیگر هیچ کدام به‌ طور کامل خواص زعفران و ویژگی ‌های آن را در خود ندارند. به ‌همین سبب زعفران را  انتخابی عالی به حساب می ‌آورند. همچنین لازم به ذکر است که گران ‌ترین ادویه جهان زعفران بوده و از ارزش و اهمیت خاصی میان افراد مخصوصاً آشپزان برخوردار می ‌باشد.

تولید عصاره زعفران در ایران

از زعفران محصولات دیگری نیز می ‌سازند که به سبب بهره ‌وری سریع‌ تر و بهتر از خواص و ویژگی‌ های زعفران است. یکی از این محصولات، عصاره زعفران است. تولید مایع زعفران سال هاست که در کارخانه های مختلفی در کشور صورت می گیرد.

این روزها شرکت های بسیاری هستند که با تولید عصاره زعفران، باعث شده اند که این گیاه پرسود، آسان تر و با قیمت ارزان تری در اختیار مردم قرار گیرد. در فرایند تولید آن، از بهترین و مرغوب ترین زعفران تولیدشده در ایران استفاده می شود.

شرکت های تولید و عرضه عصاره زعفران، با خرید زعفران درجه یک از کشاورزان، با فرایندهای مکانیزه، آن ها را بسته بندی و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کنند.

انواع عصاره زعفران

این فرآورده، یکی از بهترین محصولات تولیدشده در کشور است که تاجران با ارائه آن به بازار، می توانند سود خوبی به دست آورند.

فرانیز محصولات تمام برندهای معروف زعفرانی را در سایت خود قرار داده است. عزیزانی که قصد خرید عصاره زعفران را در حجم بالا به منظور پخش در داخل کشور و یا برای صادرات دارند، می توانند با اطمینان خاطر از فرانیز خرید خود را انجام دهند.

انواع عصاره زعفران با قیمت ها و کیفیت های متفاوت، از طریق مرکز فروش اینترنتی شرکت فرانیز عرضه می شود. تاجران و شرکت های پخش می توانند با برقراری ارتباط با نمایندگان فروش، حجم مورد نظرشان را خریداری کنند.

پودر عصاره زعفران

از انواع طعم دهنده‌ های موجود در بازار میتوان به پودر عصاره زعفران اشاره کرد.  که نه تنها در طبخ انواع غذا کاربرد دارد بلکه برای تزئین  هم مورد استفاده قرار می گیرد.

زعفران با خواص درمانی بی شمار از جمله تقویت خلق و خو بهبود عملکرد اعصاب کمک به گوارش و عملکرد بسیار مفید آن بر سامانه گردش خون بسیار مورد توجه است.  این گیاه از  بوی خوبی برخوردار است و مقدار کم آن رنگ دهی فوق العاده ای دارد.

 زعفران طعم لذیذ اما گران

از زعفران به خاطر رنگ بی نظیر و طعم دلخواهش در تولید و طبخ غذاها استفاده می شود. مجموعه فرانیز به دلیل قیمت بالای زعفران محصولات مقرون به صرفه مانند تولید عصاره زعفران را تولید می کند. خواص عصاره زعفران مشابه زعفران است.

همان طعم همان خواص با پودر عصاره زعفران

از نظر خواص و رنگ و طعم دهی به غذا عصاره زعفران فرق چندانی با خود زعفران ندارد. مایع زعفران از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

راحت و سریع می توان آن را به غذا اضافه کرد. در واقع همان توقعی که از یک زعفران باید داشت را از این محصول می توان انتظار داشت. فرآورده های زعفرانی به دلیل سهولت در استفاده با استقبال قابل ملاحظه ای مواجه شدند.

اکثر مردم امروزه گرفتار امور کاری و زندگی شخصی خویش بوده و فرصت دم کردن زعفران را ندارند. برای خرید این کالاها سایت های بسیاری فعالیت می کنند. مشتریان عزیز می توانند با مقایسه قیمت ها و البته کیفیت، به آنچه که مد نظر دارند برسند.

موارد مصرف عصاره زعفران

عصاره زعفران حفظ خاصیت زعفران است. مایع زعفران با قیمت مناسب تر نسبت به زعفران جای خود را به خوبی در سبد کالاهای خانواده باز کرده است.

با توجه به اینکه این محصول به دلیل کاربر های فراوانش از جمله در صنایع لبنی(تولید ماست و شیر و ….) و صنایع تولید نوشیدنی و در صنایع شکلات سازی به عنوان اسانس و حتی در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان شاداب کننده پوست کاربرد دارد. در نتیجه بازار فروش خوبی را هم دارا است.

نحوه مصرف این عصاره نیز بسیار به صرفه است. چون مقدار یک لیتر از این عصاره را میتوان به ۳۲۰ لیتر نوشیدنی اضافه کرد بدون اینکه رنگ و طعم آن تغییر کند.

به این دلیل نیز که قیمت عصاره زعفران نسبت به زعفران اصلی مناسب تر است. خرید و استفاده مایع زعفران با استقبال گسترده و افزایش صادرات به اغلب نقاط کشور و جهان و از جمله جنوب کشور روبه رو شده است .

قیمت عصاره زعفران و نحوه خرید کیفیت اصلی آن

به طور معمول زمان نگهداری رنگ زعفران تا شیش ماه است. اما اگر شرایط انبار داری و حفاظت ات مناسب باشد این محصول تا دو سال دوام می آورد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پس تاجران جنوب کشور و خریداران مایع زعفران باید هنگام خرید این محصول به کیفیت و تازه بودن آن دقت کنند و از قیمت عصاره زعفران آگاهی قبلی داشته باشند.

در این راستا مجموعه فرانیز امکان مقایسه قیمت مایع زعفران در بسته بندی ها و مقادیر مختلف را با شرکت های تولیدی این محصول در سایت خود را فراهم می کند.

همچنین راهنمایی و مشاوره رایگان به مشتریان و شرکت های پخش و صنایع دارویی و غذایی امکان خریدی مرغوب و به صرفه را نیز فراهم می کند. این مجموعه فرانیز برای خریداران عمده و دائمی  تخفیف های قابل توجه ای قائل است که میتواند برای مشتری بسیار ارزنده و مفید باشد .

سوال داری، من اینجام!