محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

چای نپتون زعفرانی از محبوبیت خاصی در میان مردم کانادا برخوردار است و در آنجا مکان های مختلفی برای صرف چای زعفرانی برای همه وجود دارد. تجار از راه صادرات این دمنوش به نقاط مختلفی از دنیا سود خوبی را به دست می آورند.

چای نپتون زعفرانی

محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

جهت خرید چای نپتون زعفرانی با قیمت مناسب بهتر است به سایت فرانیز مراجعه نمایید. خرید با این روش سود خوبی را برای تجار نیز به ارمغان دارد چرا که با خرید به صورت عمده تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان در نظر می گیرند.

چای نپتون زعفرانی یکی از نوشیدنی های گرم است که تنها به یک لیوان آب جوش برای تهیه آن نیاز داریم. این نوشیدنی عطر و طعم بی نظیری دارد و یک انتخاب مناسب برای افرادی می باشد که بخواهند در محیط کار یک دمنوش راحت، سریع و خوشمزه میل کنند.

چای نپتون زعفرانی به علت ترکیبات گیاه چای و زعفران از خواص ویژه ای برخوردار می باشد. این دمنوش یک نوشیدنی شیک برای پذیرایی از مهمانان خود است. برای خرید این محصول از فرانیز می توانید ابتدا درخواست نمونه محصول کنید و در صورت رضایت از کیفیت، مرغوبت و اصالت کالا می توانید آن را در حجم های عمده ثبت سفارش نمایید.

محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

زعفران گیاهی کوچک و پیاز دار با رنگ قهوه ای است که به یک تا سه گل بنفش یا ارغوانی منتهی می شود. گل زعفران دارای سه پرچم و یک مادگی منتهی به کلاله سه شاخه به رنگ قرمز متمایل به نارنجی هست. انتهای خامه و کلاله سه شاخه است که به نام زعفران مشهور است. ۵ کیلو گرم زعفران تازه بعد از خشک کردن به یک کیلو گرم می رسد.

گیاه زعفران به تقویت حافظه کمک می کند و دارای مواد آنتی آلزایمر است و این گیاه به دلیل رنگدانه های که دارد داری خواص ضد سرطان و آنتی اکسیدان نیز می باشد. زیاده روی در مصرف هر چیزی مضر هست پس باید حد تعادل رعایت شود.

محبوبیت چای نپتون زعفرانی در کانادا

مصرف بیش از اندازه این دمنوش در دوران بارداری باعث خطر سقط جنین می گردد. همچنین با زیاده روی در مصرف چای زعفرانی باعث کم شدن اشتها و برای کلیه ها مضر است. استفاده ۵ گرم زعفران در یک وعده عوارضی خطرناکی مانند: سرگیجه، استفراغ، بی حالی، حتی در بعضی مواقع منجر به مرگ هم می شود. در کل زعفران ماده غذایی با ارزشی است که تولید کننده اصلی آن ایران می باشد. این گیاه ارزشمند را طلای سرخ نیز می نامند.

سوال داری، من اینجام!