قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی اعلا

قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی اعلا

قیمت پودر ساقه زعفران

پودرهای زعفرانی از فرآورده‌های پر طرف‌دار آن هستند. برای آگاهی از قیمت پودر ساقه زعفران ۳۰ گرمی اعلا همین حالا کلیک کنید.

زعفران از جمله گیاهان چند ساله است که دارای پیاز می باشد و پیاز زعفران دارای غلافی قهوه ای رنگی جهت محافظت از آن می باشد. گیاه زعفران دارای شش گلبرگ بنفش رنگ، سه پرچم زرد و سه رشته کلاله سرخ رنگ بوده و قسمتی که در گیاه زعفران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ارزش تجاری بالاتر است، کلاله نارنجی رنگ گل آن می باشد. کلاله های قرمز رنگ موجب تهیه انواع زعفران مانند نگین، سرگل، پوشال و انواع دیگر آن ها می شود.

تفاوت ساقه زعفران با کلاله قرمز رنگ

شاید خیلی از افراد به علت عدم آگاهی از خواص و ارزشی که پرچم زعفران دارد، این اجزا را از گل زعفران جدا کرده و دور بریزند. درصورتی که این اجزای گل نیز خواص و عطر و طعم زعفران را دارند. تنها تفاوت آن ها در مقدار ترکیبات موثر و موجود است.

همچنین این بخش ها خواص و کاربرد های درمانی دارند که زعفران از آن برخوردار نیست. جدا کردن پرچم زعفران کاری مشکل و زمان بر می باشد. با جداسازی اجزای گل و پس از خشک شدن ساقه ی زعفران، از آن پودر ساقه زعفران تهیه می شود.

چرا که نگه داری آن آسان تر است و از آن به عنوان ادویه در تهیه انواع خورشت ها و خوراک ها استفاده می کنند. طعمی که پودر ساقه زعفران ایجاد می کند، موجب طعمی بی نظیر می شود که کم از طعم زعفران ندارد و می توان از آن در انواع و اقسام غذاها بهره گیری نمود. 

خواص پودر ساقه زعفران چیست

پودر ساقه ی به دلیل داشتن ترکیبات خاصی مانند کروستین همانند زعفران دارای خواص آنتی اکسیدانی است و این خاصیت سبب گردیده تا از پودر ساقه ی زعفران در پیشگیری از تومورهای سرطانی استفاده ببرند.

نکاتی بسیار مهم در امر نگهداری از پودر ساقه ی زعفران وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید تا از کیفیت آن کاسته نشود. پودر ساقه ی زعفران را باید در محیطی به دور از نور و رطوبت نگهداری کنید. همچنین مد نظر داشته باشید که محیط نگهداری پودر ساقه ی زعفران باید خشک و تاریک باشد در غیر این صورت ممکن است خیلی زود فاسد و خراب شود.

خواص پودر ساقه زعفران درجه یک

محبوبیت استفاده از انواع فرآورده‌های زعفرانی مرغوب

زعفران یک گیاه ارزشمند است که در بسیاری از نقاط کشور تولید می‌شود. این گیاه دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. زعفران برای مصارف غذایی و دارویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این گل زیبا و ارزشمند از بخش‌های مختلفی تشکیل می شود. امروز از اغلب بخش‌های آن استفاده می‌شود. یکی از بخش‌های اصلی آن ساقه است.

ساقه زعفران به قسمت سفید مایل به زرد ریشه آن گفته می‌شود. این بخش از گیاه دارای مواد و عناصر بسیار مفیدی است. امروزه از بخش‌های مختلف گل زعفران فرآورده‌های مختلفی تولید می‌شود. به‌عنوان‌مثال ترکیب کلاله قرمزرنگ گیاه با ساقهٔ یک ادویه بسیار مفید است. به‌این‌ترتیب قیمت پودر ساقه زعفران نیز برای مصرف‌کنندگان بسیار به‌صرفه می‌باشد.

این قسمت از زعفران به‌خاطر قیمت مناسب در مقایسه با  سرگل زعفران بسیار محبوب است. درگذشته کشاورزان این قسمت انتهایی زعفران را دور می‌ریختند. امروز این‌طور نیست و تمام کشاورزان و تولیدکنندگان از اهمیت و خواص آن مطلع هستند. آن‌ها به‌دقت این قسمت را از سرگل زعفران جدا می‌کنند و آن را خشک می‌کنند.

همچنین ترکیب این بخش با سرگل زعفران نیز بسیار رواج دارد. قیمت پودر ساقه زعفران بسیار مناسب است و همه اقشار جامعه توانایی خرید آن را دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل ترکیب قسمت قرمز و سفید گل زعفران طعم و رنگ بی‌نظیر آن است. البته در مقایسه با سرگل زعفران پودر زعفران رنگ کمتری دارد. این موضوع متناسب با قیمت پودر ساقه زعفران کاملاً قابل‌قبول است.

بهره‌مندی از خواص بی‌نظیر پودر ساقه زعفران درجه یک

امروزه از پودر ساقه زعفران در صنایع مختلف استفاده می‌شود. بخش اعظمی از خواص این گیاه در درون ساقه‌های آن وجود دارد. به‌این‌ترتیب برخی از مردم صرف‌نظر از رنگ آن به سراغ پودر ساقه زعفران می‌روند. افرادی که رنگ زعفران برای آن‌ها حائز اهمیت است از ترکیب این دو با هم استفاده می‌نمایند.

البته برای رسیدن به رنگ سرگل زعفران باید نسبت بیشتری از آن در نظر گرفته شود. علاوه بر مصارف شخصی از پودر ساقه زعفران در بسیاری از صنایع دارویی و درمانی هم استفاده می‌شود. استفاده از گیاه زعفران به‌خاطر خواص بی‌نظیر آن از گذشته مرسوم بوده است.

بسیاری از متخصصان طب سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف آن را تجویز می‌کنند. در حال حاضر در داروهای طب نوین هم از این عصاره‌های این فرآورده استفاده می‌کنند. قیمت پودر ساقه زعفران در تهیه انواع داروها در مقایسه با داروهای خارجی ارزان‌تر است.

 گیاه زعفران در درمان افسردگی و پیشگیری از آن مؤثر می‌باشد. از دیرباز تاکنون این گیاه به‌عنوان یک گیاه نشاط‌آور معروف بوده است. زعفران همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می‌گردد. این کار از طریق افزایش گلبول‌های سفید موجود در خون حاصل می‌شود.

یکی دیگر از فواید آن درمان اختلالات گوارشی از جمله بیماری‌های معده و روده است. مصرف روزانه و مداوم تأثیر مثبتی در پیشگیری از سرطان دارد. این گیاه در حقیقت مانع از تقسیم غیرعادی سلولی و بروز توده‌های سرطانی می‌شود. تمام این ویژگی‌های مثبت در کنار پایین بودن قیمت پودر ساقه زعفران باعث استفاده گسترده از آن شده است.

خرید پودر ساقه زعفران

مزایای خرید محصولات زعفرانی از مجموعه فرانیز

این مجموعه یک شرکت بزرگ در جهت فروش زعفران و فرآورده‌های آن است. شروع فعالیت این بازرگانی از خراسان رضوی و باهدف حمایت از کشاورزان این منطقه بوده است. در حال حاضر فعالیت این شرکت بسیار گسترش پیدا کرده است و مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد.

رضایت حداکثری خریداران نشان‌دهنده عملکرد مصلوب این بازرگانی است. تنوع محصولات زعفرانی توسط این فروشگاه اینترنتی بسیار زیاد است. انواع محصولات از جمله سرگل زعفران، پودر ساقه زعفران، دم‌نوش و چای عارضه می‌شوند.

تمام کالاها به طور مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان و کارخانه‌ها تهیه می شوند. به‌این‌ترتیب قیمت تمام شده برای خریداران بسیار به‌صرفه می‌شود. به‌عنوان‌مثال قیمت پودر ساقه زعفران در مقایسه با بسیاری از فروشگاه‌ها مناسب‌تر است.

محیط کاربری فروشگاه اینترنتی بسیار ساده و در دسترس می‌باشد. مقالات آموزشی پیرامون انواع پرورده‌های زعفرانی در سایت درج شده است. این مقالات تأثیر مثبتی در آشنایی بیشتر خریداران با انواع فرآورده‌ها دارند. هم چنین کارشناسان مجموعه فرانیز مشتریان را جهت خرید محصولات مدنظر راهنمایی می‌کنند.

تنوع گسترده در فرآورده‌ها و برندهای تولیدکننده باعث ایجاد سردرگمی در بین کار خریداران می‌شود. مشاوره تلفنی یک راه‌حل خوب برای پاسخ‌دادن به سؤالات کاربران است. به‌این‌ترتیب مشتریان می‌توانند خرید مطمئنی داشته باشند.

مراحل ارائه مشاوره تلفنی بسیار آسان است. پس از تکمیل اطلاعات مندرج در سایت، مشاوران فروش دراسرع‌وقت با کاربران تماس می‌گیرند. انجام اطلاع از قیمت انواع محصولات مثلاً قیمت پودر ساقه زعفران نیز وجود دارد.

قیمت پودر ساقه زعفران باکیفیت در بازارهای داخلی

زعفران و انواع فرآورده‌های آن با درجه‌های کیفیت مختلف در بازار عرضه می‌شوند. قیمت این محصولات بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌گردد. شرکت‌های معتبر معمولاً به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستند. به‌این‌ترتیب یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آن‌ها تعیین قیمت مناسب برای محصولات است.

طبیعتاً محصولات مرغوب‌تر از قیمت بالاتری نسبت به انواع باکیفیت برخوردار هستند. این موضوع به‌خاطر استفاده از مواد اولیه خوب است. در تولید انواع بی‌کیفیت از مواد اولیه نامناسب استفاده می‌کنند. چنین محصولاتی نمی‌توانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

در طرف مقابل محصولات مرغوب تمام خواص گیاه زعفران را دارند و بسیار خوش طعم هستند. قیمت پودر ساقه زعفران در بازارهای داخلی نسبت به سرگل زعفران بسیار پایین‌تر است. قیمت آن بسته به حجم و برند تولیدکننده متفاوت می‌باشد. البته قیمت تمام محصولات روی بسته‌بندی آن‌ها درج شده است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!