قیمت و خرید پودر زعفران مهنام مقدار ۶۴ گرم

قیمت و خرید پودر زعفران مهنام مقدار ۶۴ گرم

پودر زعفران مهنام به دلیل دارا بودن متقاضیان بسیار در بسیاری از سایت های فروش مواد غذایی قابل دستیابی می باشد. از این طریق می توان از قیمت این محصول که به مقدار ۶۴ گرم در هر پاکت موجود است آگاهی یافته و خرید خود را انجام داد.

قیمت و خرید پودر زعفران مهنام مقدار ۶۴ گرم

مصارف بالای پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام را می توان به عنوان یک جایگزین برای زعفران در پخت غذا هایی که به این ادویه نیازمندند به کار برد. این محصول که به عنوان یک چاشنی و البته رنگ دهنده مورد مصرف قرار می گیرد بسیار با صرفه بوده و از هر بسته می تواند برای ۸ بار آشپزی بهره گرفت.

یکی از غذا هایی که با استفاده از این فرآورده زعفرانی بسیار خوش طعم تر می شود زرشک پلو با مرغ می باشد. در دقایق پایانی پخت این غذای محبوب و اصیل ایرانی پودر زعفران را با یک فنجان آب داغ ترکیب کرده و بعد از چند دقیقه به غذا اضافه می کنند.

قیمت و خرید پودر زعفران مهنام مقدار ۶۴ گرم

تولید پودر زعفران مهنام از زعفران درجه یک

برای تولید پودر زعفران مهنام از زعفران مرغوب ایرانی در ترکیب آن استفاده می گردد. هنگام استفاده از این محصول عطر زعفران به خوبی مشهود است و رنگ زیبایی به غذا می بخشد.

زعفران گران ترین ادویه در جهان بوده که دلیل آن میزان برداشت خیلی پایین نسبت به سطح زیر کشت می باشد. متوسط عملکرد زعفران در صورت رعایت کامل اصول زراعی حدود ۱۰ کیلوگرم در هر هکتار می باشد که باید هزینه های زراعت و دستمزد کارگر از آن پرداخت شود.

برای تمام مراحل کشاورزی زعفران اعم از؛ کشت، داشت و برداشت، ماشین آلات کشاورزی موجود می باشد. اما در ایران بیشتر این امور به وسیله نیروی انسانی انجام می شود که علاوه بر هزینه بر بودن، باعث اتلاف وقت نیز می گردد.

یکی از دستگاه های مکانیزه، گل جمع کن می باشد که در هنگام برداشت می توان با استفاده از آن در کمتر از چند ساعت گل های یک مزرعه را چید. برای این منظور باید در هنگام کشت، پیاز ها را به صورت ردیفی کشت نمود.

قیمت و خرید پودر زعفران مهنام مقدار ۶۴ گرم

فروش پودر زعفران مهنام برای تجار

از آنجا که پودر زعفران مهنام یکی از فرآورده های صادراتی می باشد فروش آن برای تجار با تخفیفات ویژه ای همراه خواهد بود. صادر کنندگان برای تهیه این محصول در حجم عمده باید از طریق نمایندگی ها و مراکز معتبر اقدام نمایند تا تجارتی سودمند با خریدی به صرفه صورت پذیرد.

سوال داری، من اینجام!