قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

همان طور که می دانیم افشره زعفران، محصولی بسیار مقوی و مفید است. بنابراین قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی بسیار مهم می تواند باشد.

افشره زعفران چیست؟

افشره، در زبان عربی، به معنای عصاره است. که از نظر دارویی، کاربرد های فراوانی را به خود اختصاص می دهد. به طور خلاصه یعنی، برای بدست آوردن آن، شیره میوه یا گیاه مورد نظر را با استفاده از فشردن می گیرند. سپس افشره (عصاره) میوه مورد نظر، به وجود می آید.

افشره زعفران هم به همین شکل تهیه می شود. همان طور که اشاره شد، افشره، خواص دارویی بسیاری دارد. حال، به دلیل داشتن ویژگی های قابل توجه زعفران، افشره زعفران نیز بدون شک، حائز اهمیت بالایی است.

قیمت افشره زعفران در ایران

قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

قیمت افشره زعفران، همچنین برای فروشنده و خریدار نیز، دربردارنده ی اهمیت بسیاری است. زیرا فروشنده به توزیع و فروش این محصول می پردازد و خریدار به دلیل سرمایه مالی، قیمت افشره زعفران برایش قابل توجه می باشد.

از این رو اگر کمیت این محصول مناسب و حائز انصاف باشد؛ رضایت خریدار و همچنین فروشنده نیز جلب می شود. لیست برخی از شرکت های تولید کننده افشره زعفران در زیر این بند ذکر کرده ایم.

  1. کارخانه تولیدی انواع افشره زعفران ملل
  2. کارخانه ی تولید کننده افشره زعفران زربند
  3. شرکت پخش افشره زعفران طعم سبز 

خواص افشره زعفران

قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

در ادامه به سه ویژگی از خواص های فراوان این محصول خوب اشاره می کنیم. قیمت افشره زعفران با این که در حد مناسب و مقرون به صرفه ای قرار دارد، دارای تمامی این ویژگی ها و بیشتر از آن است.

  • دارویی
  • افسردگی: افسردگی، نوعی بیماری روحی_روانی است که به انسان بسیار لطمه وارد می نماید. برای درمان این نوع بیماری خطرناک، برخی از افراد، با مصرف کردن داروهای شیمیایی، به خود آسیب می زنند. ولی این مشکل را می توان بسیار راحت با داروهای گیاهی نیز حل نمود. یکی از ویژگی های خاصی که افشره زعفران دارد، ضد افسردگی آن است. که با تجویز دکتر، می توان از آن بهره برد.
  • سرطان: سرطان، برای مردم کلمه ای بسیار سنگین است. این بیماری ناشی از تکثیر مهار نشده ی سلول های بدن است که جان افراد زیادی را می گیرد. طبق پژوهش های یک پژوهشگر غربی، عصاره زعفران یک داروی گیاهی مفید، برای پیشگیری و یا حتی درمان، سرطان است. از این عصاره می توان به طور منظم بهره برد و از خواص های مختلف آن استفاده کرد.
  • قاعدگی: قاعدگی، برای برخی، بسیار دردناک است. افشره زعفران، راهکاری مناسب بوده که به استفاده از آن بسیار ، پیشنهاد می شود.
قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی
  • آرایشی:
    مواظبت از پوست برای انسان بسیار مهم است. زیرا که آیینه هر انسان پوست او می باشد. از این رو که در هنگام دیدن یک فرد، اولین چیزی که نظر هر شخصی، را به خود جلب می کند، پوست آن فرد است.
    به این دلیل بعضی نیز به فکر اسکراپ (لایه برداری سطحی پوست) هستند. با اسکراپ کردن، سلول های مرده لایه پوست، جدا می شود و به پوست شادابی و نشاط را هدیه می دهد. یکی از بهترین اسکراپ های گیاهی، افشره زعفران می باشد. لذا این اسکراپ را با مشاوره و راهنمایی پزشکان، استفاده کرده و آن را  با مقداری عصاره زعفران خالص نیز می توان ترکیب نمود.
قیمت افشره زعفران برای شرکت های داروسازی

همان طور که اشاره شده، افشره ی زعفران، به زبانی ساده تر همان شیره زعفران است. از این رو می توان در انواع غذا های گوناگون و خوراکی های متنوع، از آن به راحتی و سادگی استفاده کرد.

با قیمت بسیار مناسب افشره زعفران به انتخابی بهتر نیز تبدیل می شود. زیرا می دانیم که زعفرانی که با اندکی آب به صورت مخلوط است، به آسانی با مواد مورد نظر ترکیب شده و جذب آن می شود. به همین دلیل افشره زعفران در این زمینه نیز به مردم کمک می کند.

قطره افشره زعفران 

قطره افشره زعفران را به غذاهای خود اضافه کنید تا رنگ عالی آن را مشاهده نمایید. این محصول درجه یک جزو بهترین و پر فروش ترین محصولات است که به سراسر ایران ارسال می گردد.

پس فرصت را از دست ندهید و نسبت به خرید این محصول به شکل غیرمستقیم اقدام نمایید. خرید آنلاین به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره  تبدیل شده است.

 

کمتر کسی در ایران و جهان پیدا می شود که به طور مرتب آنلاین خرید نکند.  خرده فروشان آنلاین بسیار بیشتر از خرده فروشان در بازار فیزیکی با تخفیف و پیشنهادات ارزان کار می کنند.

فروش عمده افشره فوق العاده زعفران‌

افزایش سطح فروش عمده افشره زعفران فوق العاده زعفران‌ یکی از نشانه های محبوبیت این کالا در میان مشتریان است. افشره زعفران با رنگ بسیار دلنشینی که به مواد غذایی مختلف می بخشد، بسیار مورد توجه بوده است.

خرید آنلاین فوق العاده عملی است و مزایای زیادی نسبت به خرید از خرده فروشان ثابت دارد. اینکه آیا تصمیم به خرید آنلاین دارید به موقعیت و محصولی که می خواهید بخرید بستگی دارد. 

البته بستگی زیادی به ترجیحات شخصی هم دارد. هنگام خرید آنلاین، لازم نیست نگران زمان باز بودن باشید. شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

بازار پررونق خرید افشره زعفران‌

بازار پررونق خرید افشره زعفران‌ به سبب کیفیت عالی این محصول شکل گرفته است. افشره زعفران یکی از محصولات صادراتی است و این شرکت حجم عمده ای از آن را تأمین می کند‌.

مشتریان هنوز در مورد امنیت فروشگاه های آنلاین تردید دارند، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی تلاش ویژه ای می کنند تا هیچ سوالی بی پاسخ نگذارند و نیازهای مشتریان را به طور کامل برآورده کنند.

علاوه بر تعداد فروشگاه های آنلاین، تعداد اقلام نیز به سرعت در حال افزایش است. در حال حاضر به سختی محصولی وجود دارد که نتوانید آن را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید.

قیمت افشره زعفران

قیمت افشار زعفران بستگی به نوع زعفران استفاده شده دارد. هر چه کیفیت و ویژگی های آن بهتر باشد قیمت محصول نیز بالاتر است. نوع پاکت افشره زعفران از عوامل موثر بر قیمت آن می باشد.

این محصول در پاکت های متفاوت با رعایت کامل نکات بهداشتی و به دور از هرگونه تغییر فیزیکی و شیمیایی در آن به بهترین شکل و با قیمت مناسب برای مصارف دارویی و خوراکی به بازار عرضه می شود و مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.

افشره زعفران به دلیل ویژگی ها و مشخصات خاص و به روزی که دارد طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. مراحل آماده سازی این محصول به صورت صنعتی انجام می شود و هیچ گونه ماده افزودنی به آن اضافه نمی شود.

پایین بودن قیمت افشره زعفران از دیگر ویژگی های این محصول است که باعث شده اکثر مردم به راحتی و بدون مشکل از این محصول استفاده کنند. از جمله مواردی که موجب فاسد شدن این فراورده می شود برخورد نور و هوا به آن می باشد که با پاکت های خوب و می توان از این کار جلوگیری کرد و از ورود هر گونه میکروب به داخل آن جلوگیری نمود.

نقش تبلیغات در فروش، قیمت و صادرات افشره زعفران

تولیدکنندگان و فروشندگان برای اینکه فراورده خود را به بهترین نحو و با قیمت دلخواه در بازار به فروش برسانند باید به روش های گوناگون تبلیغاتی به معرفی محصول خود بپردازند تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب نمایند.

با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم در سایت ها و شبکه های مجازی حضور فعال دارند یکی از بهترین راه های تبلیغ و معرفی محصول استفاده از همین شبکه ها می باشد، همچنین افراد می توانند با حضور فیزیکی در سطح بازار به صورت مستقیم از کیفیت محصول خود تعریف و تمجید کنند.

اگر تبلیغات به بهترین نحو صورت پذیرد تقاضا برای خرید این محصول بیشتر می شود، در نتیجه بر قیمت افشره زعفران تاثیر مثبت دارد همچنین در صادرات این محصول نیز رونق خوبی ایجاد می شود.

افشره زعفران به دلیل خواص دارویی و خوراکی بی نظیر، مورد توجه مشتریان خارجی و برای صادرات از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

سوال داری، من اینجام!