قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

اسپری زعفران زرافشان

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت اعلام گردید. این سایت انواع فرآورده های زعفرانی را به صورت مستقیم روانه بازا می کند.

زعفران زرافشان یکی از بهترین فرآورده های تولیدی ایران است. این شرکت تولیدی، بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می نماید. زرافشان از سال تاسیس و شروع به کار خود با تکیه بر تولید محصولات باکیفیت و مرغوب، تاکنون با قدرت در حال ساخت و تولید فرآورده های مختلف می باشد.  یکی از فرآورده هایی که این شرکت تولید می کند، افشانه یا اسپری زعفران است. این محصول با روش های نوین و به روز دنیا ساخته و پرداخته می شود.

اسپری زعفران چیست

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

ممکن است این سوال در ذهن هر خریدار و مشتری ای پیش بیاید که ترکیبات اسپری زعفران چیست؟ آیا شرکت زرافشان محصولات باکیفیتی دارد؟ در پاسخ  می توان گفت با وجود پایین بودن قیمت اسپری زعفران زرافشان نسبت به زعفران خشک شده و اصلی، برای تولید آن از مرغوب ترین زعفران کشت شده در ایران بهره می برند. کشاورزان زحمت کش ایرانی در زمین های خود به طور سالانه زعفران را پرورش می دهند. پس از خشک نمودن کلاله های قرمز رنگ زعفران، آن را به شرکت های تولیدی تحویل می دهند.

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

در این مرحله متخصصین مربوطه مطابق فرمولاسیون ها عمل کرده و این کالای درجه یک را تولید می کنند. تولید اسپری زعفران در واقع به این صورت است که ترکیب آب و زعفران خالص را وارد یکسری بسته های بهداشتی می کنند. سپس آن را درون قوطی فلزی قرار داده که از نیتروژن پر شده و هیچگونه اکسیژنی در آن وجود ندارد. به این ترتیب مایع زعفران درون آن با هوا مجاورت ندارد. به همین دلیل است که بین 18 ماه تا 2 سال می توان از آن استفاده نمود.

قیمت اسپری زعفران زرافشان

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

همان گونه که می دانید، فرآورده های زعفرانی به علت خلوص زعفران موجود در رده قیمت پایین تری قرار گرفته اند. اما در تولید آن ها از زعفران اصل استفاده شده و هیچ گونه ماده افزودنی ندارند. قیمت اسپری زعفران زرافشان نیز از این قاعده مستثنا نیست و نسبت به زعفران اصلی ارزان تر است. همچنین علاوه بر این نکته، خیلی راحت تر از زعفران خشک شده می توان از ویژگی های آن بهره برد و به نتیجه رسید. برای مثال با استفاده از اسپری زعفران می توان نقوشی بر سطوح مورد نظر چون برنج رسم کرد و به این ترتیب تزئیناتی را بر روی غذا صورت داد.

قیمت اسپری زعفران زرافشان با تضمین کیفیت

با مناسب بودن قیمت این کالا، طرفداران زیادی مثل رستوران ها متقاضی شدند. به طور سالانه میزان زیادی از این کالا به خارج از کشور نیز صادر می شود. به این ترتیب خریداران خارجی نیز به محصول مورد نظر خود دست می یابند. مشتریان خارج کشور از کیفیت و قیمت اسپری زعفران زرافشان بسیار رضایت دارند.

اسپری زعفران زرافشان قیمت مناسب از کجا بخریم

وقتی پای دلالان و واسطه ها در میان باشد، همواره اختلاف قیمت شگرفی بین قیمت پیشنهادی کارخانه وجود دارد. به همین علت است که افراد سعی دارند خرید های خود را بدون واسطه انجام دهند.

نمایندگان فروش شرکت فرانیز با تضمین کیفیت و اصالت کالا می توانند به تاجران مربوطه در حوزه فروش محصولات این اطمینان را بدهند.

قیمت اسپری زعفران زرافشان ۸۰ گرمی

قیمت اسپری زعفران زرافشان که توسط این مجموعه عرضه می شود همانند قیمت کارخانه می باشد. اگر از طریق نمایندگی های معتبر برای خرید این فرآورده ارزشمند اقدام نمایید بهای کمتری بابت آن پرداخت خواهید کرد. به دلیل اینکه واسطه ی در کار نمی باشد و محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه به مقصد مشتری ارسال می شود.

اسپری زعفران زرافشان یکی از فرآورده های زعفرانی ارزشمند است. این کالای درجه یک در بازار های داخلی و خارجی طرفداران زیادی دارد. تاجران می توانند با فروش آن سود آوری خوبی را داشته باشند. تاجران و شرکت های پخش اگر از طریق تامین کننده های اصلی حوزه ای که در آن مشغول به فعالیت هستند حجم مورد نیازشان را خریداری کنند، قطعا موفق تر خواهند بود.

محلول زعفرانی

اندک اطلاعاتی در مورد برند زرافشان

شرکت زرافشان از بدو فعالیتش تمامی تلاش خود را برای محصول برتر انجام داد. چرا که بتواند محصولاتی با کیفیت و مشتری پسند را روانه بازار و فروشگاه ها نماید. این برند معتبر یکی از تولید کننده های معروف و قابل اعتماد در بازار می باشد. 

اسپری زعفران یکی از محصولات این شرکت می باشد که بهره وری از آن بسیار سریع و راحت است. با استفاده از آن می توان تزیینی جذاب و زیبا را داشته باشید. همچنین با استفاده از این محصول دیگر نیازی به طی کردن مراحل زمان گیر ساییدن و دم کردن زعفران نمی باشد.

اسپری زعفران زرافشان را می توان به عنوان یک اختراع در نظر گرفت. چرا که این محصول کمک حال بسیاری می باشد و در ایران و حتی در خاور میانه بازار فروش قابل قبولی دارد. این محصول، یک غذای خوشمزه را  حاصل می بخشد.با  استفاده از آن تمامی اعضای خانواده را به میل نمودن غذا مشتاق کنید.

مایع زعفرانی

قیمت افشانه زعفران زرافشان در بازار هلند

 قیمت افشانه زعفران زرافشان از شاخص های عمده صادرات زعفران است.شرکت زرافشان مبتکر افشانه زعفران بوده و برای نخستین بار این محصول را در بازار ایران و کشورهای اروپایی مانند هلند وارد کرده است.

در سالهای اخیر قیمت بالای زعفران خالص و تقاضای صعودی برای این محصول در بازارهای ایران و جهان بسیاری از تولید کنندگان را بر آن داشت تا محصول جدید،مقرون به صرفه و منحصر به فرد را برای مصرف کنندگان خود تولید و روانه بازار کنند.

گرچه قیمت افشانه نازل تر از قیمت زعفران خالص است اما این تفاوت قیمت ارتباطی با کیفیت محصول ندارد و تنها به علت رقیق شدن زعفران با آب در افشانه است و همانگونه که انتظار میرود قیمت افشانه زعفران زرافشان در بازار بین المللی نیز نازل تر از زعفران خالص است.

زعفران برای تزیین برنج

صادرات عمده زعفران و فرآورده های آن به هلند

اخیرا استفاده از زعفران و فرآورده های آن در اروپا نیز رونق زادی یافته است. یکی از خریداران عمده زعفران ایران و فراورده های آن، کشور هلند می باشد. کیفیت بالای زندگی در کشورهای اروپایی مهر تاییدی بر کیفیت محصولات زرافشان است.

قیمت افشانه زعفران زرافشان در بازار هلند تابعی از هزینه تمام شده محصول در ایران و هزینه صادرات است. همچنین قیمت هر کیلو زعفران در بازارهای بین المللی به صورت روزانه اعلام می شود. این عامل دیگری است که بر قیمت افشانه زعفران زرافشان مؤثر است.

امروزه مردم به دنبال راه سریعتر برای رسیدن به هدف هستند و صنایع غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صنایع غذایی نیز مصرف کنندگان به دنبال روش های آسان تر و سریع تر برای رسیدن به طعم ها و زیبایی مطلوب در مواد غذایی مصرفی خود هستند.

بهترین اسپری زعفرانی

مزایای استفاده از محلول های زعفرانی

استفاده از افشانه به دلیل نیمه آماده بودن نیازی به عبور از مراحل مختلف فرآوری ندارد. تنها با اسپری کردن محصول به مواد غذایی به تمام انتظاراتی که از یک زعفران مرغوب دارید خواهید رسید.

تمامی نکات ذکر شده از جمله سهولت کاربرد و مقرون به صرفه بودن قیمت افشانه زعفران زرافشان، استقبال بی نظیر مصرف گنندکان از این محصول را توجیه میکند.

در نهایت لازم به ذکر است صادرات زعفران از ارکان تجارت میهن عزیزمان است. در همین راستا عزیزان علاقه مند به این محصول می توانند درکنار کارشناسان متبحر مجموعه فرانیز به جدیدترین اطلاعات و اخبار و توانمند ترین مشاوران در این حوزه دسترسی داشته باشند.
سوال داری، من اینجام!