قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

مناسب بودن قیمت اسپری زعفران بهرامن و همچنین کیفیت بالای این محصول را می توان به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در فروش داخلی و صادرات به ایتالیا نام برد. برای سفارش حجم عمده به این سایت مراجعه نمایید.

موفقیت در صادرات اسپری زعفران به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

ایران قدرت بلامنازع صادرات زعفران در دنیا محسوب می شود که بالغ بر ۹۰درصد صادرات این ادویه را به خود اختصاص داده است. هرساله مقدار قابل توجهی زعفران اصیل ایرانی به کشورهای مختلف صادر می شود.

برای صادرات یک محصول عواملی مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب، بسته بندی زیبا، قابلیت حمل آسان و همچنین میزان درخواست و محبوبیت کالا در کشور وارد کننده باید مد نظر گرفته شود. مناسب بودن قیمت اسپری زعفران بهرامن و کیفیت بالای آن، همینطور بسته بندی شکیل از دلایل مقبولیت عام این کالا در داخل و خارج از کشور به شمار می رود.

آیا ایتالیا مقصد خوبی برای صادر کردن زعفران است؟

قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

به طور قطع نمی توان اظهار نظر کرد که آیا یک کشور وارد کننده خوبی برای کالای مورد نظر ما می باشد یا نه؛ تحلیل این موضوع تخصص لازم خود را می طلبد. کشور ایتالیا یکی از قدرت های اقتصادی جهان محسوب می شود و هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر دنیا می باشد.

رستوران های ایتالیایی در جهان شهرت خاصی دارد. همچنین تنوع غذایی در این کشور بسیار بالا است . هرساله نمایشگاه های مواد غذایی زیادی در این کشور برگزار می شود که فرصتی عالی برای معرفی زعفران اصیل ایرانی به دیگر کشورها و افزایش رشد اقتصادی جامعه است.

 این موارد را که کنار هم قرار دهیم نتیجه می گیریم که ایتالیا مقصد خوبی برای صادرات زعفران به شمار می رود. پس با توجه به بسته بندی شکیل، کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن قیمت اسپری زعفران بهرامن می توان بازار فروش خوبی برای این کالا در ایتالیا فراهم نمود.

مزیت اسپری بهرامن نسبت به سایر برندها

قیمت اسپری زعفران بهرامن در ایتالیا

شرکت بهرامن یکی از شرکت های محبوب در تولید و پخش اسپری زعفران و دیگر محصولات زعفران از جمله دمنوش های زعفرانی، پک های هدیه، چای و انواع ادویه جات است. اسپری زعفران یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که به دلیل سهولت استفاده، امکان خرید آنلاین و حضوری و عرضه در بسته بندی های متفاوت و زیبا می توان آن را جزء یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت نام برد. همچنین قیمت اسپری زعفران بهرامن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!