فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

اگر مایلید که به فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم بپردازید می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید و حجم عمده ای از این محصول درجه یک را با قیمت باور نکردنی سفارش دهید. این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

زعفران بسته بندی خاتم

زعفران بسته بندی خاتم از پر طرفدار ترین ظروف بسته بندی برای صادرات هستند. این ظروف علاوه بر کیفیت بالا هنر اصیل ایرانیان را به رخ جهانیان می کشد. زعفرانی که در این ظروف بسته بندی می شود کاملا اصل و درجه یک می باشد و دارای برگه آنالیز و تمامی مجوزات لازم می باشد.

خرید زعفران بسته بندی خاتم بهترین گزینه برای نگهداری طولانی مدت و جلوگیری از خرد شدن زعفران است. این ظروف با زیبایی و نقش نگاری که دارد نه تنها در بین ایرانیان بلکه در سراسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

ظروف بسته بندی خاتم در داخل کشور مان تولید می شود به همین دلیل دارای قیمت مناسبی می باشد و همیشه میزان تقاضای برای این نوع بسته بندی بالا است. قیمت خرید زعفران با بسته بندی خاتم به سایز ظرف و همچنین مدل و طرح آن بستگی دارد.

صادرات زعفران با بسته بندی خاتم

بی شک برای صادرات زعفران باید آن را با بسته بندی شیک و جذاب در اختیار مشتری قرار داد که بسته بندی خاتم یک انتخاب بسیار مناسب است. این نوع بسته بندی در انواع وزن های مورد تقاضای مشتری در بازار موجود می‌ باشد.

این نوع بسته بندی برای زعفران مرغوب کاملا مناسب می باشد. چرا که زعفران باید به دور از نور و رطوبت باشد. این بسته های مقاوم در برابر ضربه مقاومت می کند و به زعفران آسیبی وارد نمی شود. پس برای صادرات مناسب می باشد و با طراحی خاص و ویژه آن سنت دیرینه ایرانیان را به مردم جهانیان گوشزد می کند.

فروش انواع زعفران بسته بندی خاتم درجه یک

انواع بسته بندی زعفران صادراتی

بسته بندی زعفران صادراتی معمولا با ظروف کریستالی، ظروف خاتم و پک های کادویی انجام می گیرد که بسیار در بین مردم پرطرفدار می باشند. هر کس با سلیقه و متناسب نیاز خود نوع ظروف بسته بندی را انتخاب می نماید.

ظروف خاتم و کریستالی به خودی خود بسیار شیک و زیبا هستند اما برای جلوه دادن بیشتر به این ظروف از جعبه های چوبی یا مقوایی برای صادرات به خارج از کشور استفاده می شود و این علت فروش بالای پک ها کادویی می باشد.

سوال داری، من اینجام!