فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

برای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت از نمونه تقلبی که عده ای سود جو روانه ی بازار می کنند باید با یک سری فاکتورهای تشخیص آشنا بود. اما از آنجا که این کار راحت نیست پیشنهاد می کنیم خرید را از جایی مطمئن انجام دهید.

فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

برای تشخیص اصل بودن یک کالا باید به علامت استاندارد روی آن دقت کرد. بر روی جلد اسپری زعفران سحرخیز باید علامت استاندارد به شماره، ۲۵۹-۱ یا ۲۵۹-۲ موجود باشد. به دلیل اینکه این شماره ی مرجع تولید کنندگان زعفران در ایران می باشد.

زمانی که تقاضا برای تولید کالایی بالا می رود عده ای سودجو سعی بر ارائه جنس تقلبی با همان شکل و ظاهر  به جای اصل دارند. از انجا که زعفران و متعلقات آن جزء کالاهای بسیار ارزشمند و پرفروش هستند پس بدون شک گزینه ی خوبی برای این امر می باشند.

برای تشخیص زعفران اصل از بدل راه هایی وجود دارد.

  • از راه بو کردن که بوی زعفران اصل شبیه بوی عسل و یونجه است.
  • از راه چشیدن که مزه ای تلخ و گس دارد و نباید به هیچ وجه شیرین باشد.
  • از طریق آب سرد که بعد از چند دقیقه باید رنگ آب را طلایی کند.
  • از طریق بنزین. رشته های زعفران در بنزین حل نمی شوند
فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

در تولید اسپری زعفران سحرخیز از بهترین زعفران استفاده شده است چون شرکت سحرخیز قبل از بکار بردن زعفران اول آن را تست می کند تا محصولی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد بهترین باشد.

اسپری زعفران سحرخیز یکی از ده ها محصول این شرکت بزرگ و با تجربه است. در این کارخانه محصولاتی از جمله؛ انواع زعفران مثقالی سرگل، دارچین، عرق هل، چای و دمنوش، ادویه جات، شکر پنیر و غیره تولید می شود.

اسپری زعفران سحرخیز به دلیل کارایی و تسریع کارها مصارف بالایی در منازل،  رستوران ها، قنادی ها، هتل ها، کترینگ ها و… دارد. با وجود این اسپری می توان مهمانی های بزرگ را به نحو احسن برگزار نمود.

اسپری زعفران سحرخیز بدون شک یک مورد عالی برای سرمایه گذاری در بحث صادرات و یا پخش در کشور می باشد ولی به شرطی که با کارشناسان این حوزه مشورت صورت گیرد و خرید از جایی مطمئن انجام بپذیرد.

اسپری زعفران سحرخیز را از کجا می توان خریداری نمود؟

فاکتورهای تشخیص اسپری زعفران سحرخیز باکیفیت

برای خرید و تهیه اسپری زعفران سحرخیز فقط کافیست به سایت فرانیز وارد شوید تا در اینجا هم از تجربیات و راهنمائی کارشناسان بهره بگیرید و هم اینکه خریدی راحت و بدون هزینه ی اضافی را با مناسب ترین قیمت مستقیماً از کارخانه انجام دهید.

سوال داری، من اینجام!