عصاره زعفران هاتی کارا باکیفیت تهران

عصاره زعفران هاتی کارا باکیفیت تهران

عصاره زعفران هاتی کارا باکیفیت تهران

برای سفارش عصاره زعفران هاتی کارا مرغوب در شهر تهران می توان از طریق سایت اینترنتی آن اقدام نمود. این سایت در کنار هاتی کارا انواع دیگری از عصاره های باکیفیت را نیز عرضه می کند و به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می نماید.

معمولا عصاره زعفران هاتی کارا در بسته بندی های ۴۰ گرمی و به صورت پودر تولید می شود. تاریخ انقضاء این عصاره دو سال می باشد و از کیفیت مناسبی جهت طبخ انواع غذا برخوردار می باشد.

البته خود زعفران خشک شده به صورت طبیعی تا دو سال قابل استفاده می باشد و پس از این مدت رفته رفته از کیفیت آن کاسته می شود. این پودر زعفران نیز به تبع همین عامل تا دو سال ماندگاری دارد.

شرایط نمایندگی فروش عصاره زعفران هاتی کارا

شرایط نمایندگی فروش عصاره زعفران هاتی کارا

هر شرکت تولید کننده بهترین عصاره زعفران، در پی این است که در تمامی شهرهای ایران و حتی کشورهای منطقه محصولاتش به عنوان یک برند جهانی مطرح شود. تامین کنندگان عصاره زعفران هاتی کارا در سال های اخیر با تلاش بی وقفه مدیران خود در سطح عالی توانسته با شرایط خوبی، نمایندگی فروش محصولات خود را به شرکت های پخش بزرگ در کلان شهرها واگذار نماید.

البته شرایط واگذاری نمایندگی بیشتر به این صورت است که مشتری بایستی توان و ظرفیت فروش خود را به تولید کنندگان اصلی ثابت کند. پس از آن شرکت در مناطقی خاص و شرایطی ویژه نمایندگی انحصاری را به فرد مورد نظر واگذار خواهد کرد.

قیمت خرید اینترنتی عصاره زعفران هاتی کارا

قیمت خرید اینترنتی عصاره زعفران هاتی کارا

یکی از عوامل مهم جهت خرید اینترنتی عصاره زعفران، شاخصه قیمت می باشد. در یکی از تماس هایی که با سایت عرضه محصولات هاتی کارا برقرار شده بود، مشتری اینگونه عنوان می کرد که کالاهای همین سایت با همین برند را به قیمتی بسیار گران تری خریداری نموده و از رفتار برخی فروشنده ها بسیار گلایه مند بود. گفتنی است که قبل از خرید هر محصول داشتن کمی اطلاعات و مشاوره با کارشناسان مربوطه می تواند ره گشای بسیاری از ابهامات باشد. هم اکنون قیمت عصاره زعفران هاتی کارا در حدود ۵۵۰۰ تومان می باشد.

کارخانه اصلی عصاره زعفران هاتی کارا

کارخانه اصلی عصاره زعفران هاتی کارا

معمولا اکثر کارخانه های تولیدی عصاره زعفران در تهران مستقر می باشند. کارخانه اصلی هاتی کارا نیز در منطقه آزادگان جنوب تهران واقع است. باید گفت این عصاره باکیفیت و خالص، از ترکیبات ارزشمندی چون نمک، منو سدیم و زعفران طبیعی تشکیل شده است و مشتریان از سراسر کشور می توانند جهت سفارش آن از طریق همین سایت اقدام نمایند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایرانی

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!