عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت

عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت

عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت

پایتخت مرکز خرید و فروش اکثر محصولات می باشد که عرضه و پخش زعفران مصطفوی در آن به صورت کاملاً حرفه ای و بدون نقص از طریق سایت فرانیز صورت می پذیرد.

مصطفوی یکی از تولید کنندگان موفق در زمینه محصولات غذایی در کشور می باشد که توانسته با ارائه اجناس مرغوب و با کیفیت اعتماد مشتری را جلب نماید.

دلیل پخش زعفران مصطفوی در تمام نقاط کشور

عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت

 پخش زعفران مصطفوی در تمامی استان ها صورت می گیرد که دلیل آن استقبال مصرف کننده از این محصول می باشد. بدون شک افزایش تولید یک محصول به دنبال افزایش تقاضا انجام می پذیرد که این امر در کارخانه مصطفوی محقق شده است.

زعفران دارای انواع مختلف و بالطبع قیمت های متفاوتی می باشد. معیار دسته بندی زعفران معمولاً بر حسب جداسازی کلاله از خامه است که در ذیل یک نمونه از این گروه بندی را با هم بررسی خواهیم کرد؛

عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت
  1. نگین: گران ترین نوع زعفران محسوب می گردد. چون پاک کردن و جداسازی آن دشوار است. کلاله ها باید جدا از هم باشند. از این رو نسبت به انواع دیگر کمتر تولید شده و بیشتر برای صادرات از آن بهره گرفته می شود.
  2. سرگل: شناخته ترین نوع زعفران است که به ممتاز قائنات، سر ریشه و سرقلم تقسیم می شود. کلاله ها جدا از هم، کاملا قرمز و ریشه های ضخیم از خصوصیات این نوع می باشد.
  3. پوشال: انتهای کلاله ها سفیدی دارد فر خورده و به هم چسبیده می باشند.
  4. دخترپیچ: پایه ای ترین نوع زعفران بوده که شامل کلاله و خامه است. دارای عطر و خواص بسیاری می باشد.
  5. زعفران سفید: فقط خامه است. متقلبین آن را رنگ کرده و به جای کلاله می فروشند.

پخش زعفران مصطفوی که تمامی انواع زعفران را شامل می شود از طریق شرکت های پخش در داخل کشور و یا از طریق تجار به خارج از کشور صورت می گیرد. معمولا زعفرانی که برای صادرات انتخاب می گردد از نوع نگین و سرگل انتخاب می باشد.

پخش زعفران مصطفوی با اخذ نمایندگی

عرضه و پخش زعفران مصطفوی در پایتخت

اخذ نمایندگی برای پخش زعفران مصطفوی در تمامی نقاط کشور نیز میسر می باشد. بدون شک این ایده می تواند تبدیل به یک شغل درآمد زا شود چرا که زعفران جزء ادویه های مصرفی تمامی خانوار ها بوده که هر آشپزخانه ای به وجود آن نیازمند است. برای خرید این کالا به صورت عمده و یا اخذ نمایندگی در پایتخت و دیگر نقاط کشور با ما تماس حاصل نمایید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!