شرکت اصلی پودر زعفران نوین خراسان

شرکت اصلی پودر زعفران نوین خراسان

پودر زعفران نوین

پودر زعفران یکی از برترین فرآورده‌های زعفرانی می‌باشد. شرکت اصلی پودر زعفران نوین خراسان، طلای‌سرخ را برای تولید فرآورده برگزیده است.

خراسان تا سال ۱۳۸۳ یک استان بزرگ محسوب می شد. این استان واقع در شرق ایران بود و پهنه زیادی داشت. همچنین جمعیت زیادی را هم مشتمل می شد.

 از سال ۸۳ تصمیم بر آن شد که این استان به سه بخش تقسیم شود و هر کدام استانداری جداگانه ای داشته باشد.

نام های آن به ترتیب از جنوب به شمال، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی می باشد. در استان های خراسان جنوبی و رضوی، زعفران به میزان زیادی کشت می شود.

این گیاه در این منطقه دارای طرفداران بسیاری است و خیلی از افراد در این مناطق به کشت و پرورش آن می پردازند. عده ای از همان کودکی برای این کار تجربه کسب کرده اند و حال می توانند یک زمین بزرگ کشاورزی را به بهترین شکل اداره کنند و در نهایت هم محصول خوب و باکیفیتی را تدارک ببینند.

شرکت های متعددی در این ناحیه وجود دارند که به تولید انواع و اقسام محصولات زعفرانی می پردازند. پودر زعفران نوین یکی از این کالا هاست که یک فرآورده فوق العاده برای استفاده هرچه سریع تر از زعفران تدارک دیده شده است.

در حال حاضر این محصول در رقابت با دیگر برند هاست و جایگاه خوبی هم در میان آن ها دارد. افراد زیادی هستند که از این برند استفاده می کنند و سعی بر این دارند که با آن خوراک ها و خورشت های خوشمزه تدارک ببینند.

دریافت لیست قیمت پودر زعفران نوین

این محصول را می توان از تامین کننده های اصلی کشور دریافت کرد. به این صورت است که هیچ واسطه ای به میان نمی آید و افراد همان لیست قیمت پیشنهادی کارخانه را دریافت می کنند.

یکی از شرکت های تامین کننده و عرضه کننده محصولات زعفرانی در ایران فرانیز است که با تلاش بسیار توانسته در این عرصه گام های مثبتی بردارد.

لیست قیمت پودر زعفران نوین می تواند خیلی سریع در اختیار افراد قرار گیرد اگر از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت استفاده کنند و با نمایندگان فروش فرانیز تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که به علت ارسال مستقیم کالا از کارخانه تولیدی، قیمت محصولات همان چیزی است که که کارخانه پیشنهاد می دهد.

به همین جهت تاجران و شرکت های پخش زیادی هستند که با برقراری ارتباط با این افراد خواهان خدمات ارزنده آن ها هستند و به مشتریان دائمی آن بدل می گردند.

خرید پودر زعفران نوین صادراتی

این محصول می تواند انتخابی عالی برای وارد شدن به بازار های جهانی باشد. شرایط ورود به آن دارا بودن محصولات باکیفیت است و اگر تاجران به خرید پودر زعفران نوین صادراتی بپردازند، قطعا عملکرد خوبی را در این عرصه خواهند داشت.

همچنین اگر افراد از محصول یا برند انتخابی اطمینان خاطر ندارند می توانند از خدمات مشاوره ای فرانیز بهره ببرند و با کارکنان شرکت صحبت کنند تا مطمئن شوند کالای مورد نظرشان مناسب هست یا خیر. خدمات مشاوره ای فرانیز کاملا رایگان است و فرصتی عالی برای مشتریان زعفرانی تلقی می شود.

فروش پودر زعفران نوین

 

برترین تولیدکننده محصولات زعفرانی در کجا قرار دارد؟

خطه خراسان را می‌توان مهد پرورش طلای‌سرخ معرفی کرد. برترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی در این منطقه قرار دارند.

اقلیم خراسان سازگاری بالایی با گیاه زعفران دارد. این موضوع سبب شده تا بر مساحت زمین‌های زیر کشت این محصول افزوده شود. زعفران و زرشک محصول اصلی مورد پرورش در خراسان هستند.

افزایش تولید زعفران در این منطقه، سبب برپایی کارخانجات مربوطه شده است. درصد بالایی از محصول برداشت‌شده توسط کشاورزان، در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

گروهی از این کارخانجات زمین‌های دشت خراسان را با قیمت مناسب اجاره می‌نمایند. به این ترتیب شرکت‌ها بهای کمتری را بابت خرید محصول پرداخت می‌کنند. وجود زعفران مرغوب باعث تولید فرآورده‌های باکیفیت شده است.

فروش پودر زعفران نوین با ضمانت اصالت کالا

فروش پودر زعفران نوین با شرایط ویژه و ضمانت اصالت کالا، به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند با مراجعه به این سایت حجم عمده از محصول دلخواه خود را سفارش دهند.

یک فروشنده موفق باید رضایت مشتری خود را در وهله اول مدنظر قرار دهد. بی‌شک متقاضیان عمده به‌دنبال خرید محصولات باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستند.

عرضه فرآورده‌های باکیفیت از سوی مراکز فروش باعث رونق کسب‌و‌کار‌ آن‌ها خواهد شد. این مراکز باید بهترین روش‌های فروش را در برنامه کاری خود قرار دهند.

فروش آنلاین یکی از برترین روش‌های فروش محصولات محسوب می‌شود. امروزه تمامی مراکز معتبر توانسته‌اند به این روش رضایت مشتریان را جلب کنند.

زعفران جزء گران‌ترین محصولات گیاهی محسوب می‌گردد، لذا مشتری باید در ازای مبلغ بالا، محصول اصل را انتخاب کند. شرکت‌های بازرگانی باید برای اطمینان خاطر مشتریان، ضمانت عودت کالا درصورت عدم رضایت را داشته باشند.

صادرات طلای‌سرخ با بسته‌بندی مناسب

بسته‌بندی یکی از مشخصه‌های اصلی اجناس صادراتی می‌باشد. این موضوع در مورد زعفران نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. رشته‌های ظریف و شکننده طلای‌سرخ باید درون ظروف مناسب انتقال یابند‌‌.

زعفران گیاهی معطر و خوش‌رنگ بوده که اگر به‌خوبی نگهداری شود، خواص آن تا مدت‌ها حفظ خواهد شد. عطر رشته‌ها در مجاورت هوا و نور از بین رفته و کیفیت اولیه را نخواهد داشت.

شرکت‌های تولیدی برای بسته‌بندی زعفران از ظروف مختلف و البته مناسبی استفاده می‌کنند. در ذیل به چند نمونه از ظروف موردنیاز برای این منظور اشاره می‌کنیم:

  1. پلی‌کریستال: پرفروش‌ترین ظروف محسوب می‌شود. دارای مقاومت بالا، شفافیت، وزن کم و قیمت مناسب هستند. درب آن‌ها به‌گونه‌ای تعبیه شده که اجازه ورود هوا به داخل آن را نمی‌دهد.
  2. فلزی: یک نوع بسته‌بندی لاکچری محسوب می‌شود. این ظروف که به‌نام خاتم شناخته می‌شوند بسیار زیبا و مشتری پسند هستند. تجار برای صادرات بیشتر این ظروف را برمی‌گزینند چراکه نشان‌دهنده هنر دیرین ایرانی می‌باشند.
  3. چوبی: این نوع از بسته‌بندی متفاوت بوده و از جذابیت خاصی برخوردار است. در تولید این محصول از ظرف اصلی زعفران به‌همراه محافظ چوبی استفاده می‌شود.
  4. کاغذی(مقوایی): این مدل از بسته‌بندی بیشتر برای فروش داخلی و خرده‌فروشی رایج است. معمولا از کاغذ‌های گلاسه استفاده می‌گردد.
  5. پاکتی: یک نمونه رایج در بسته‌بندی طلای‌سرخ، استفاده از کاغذهای لمینت می‌باشد.

تمامی این ظروف در اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند. شرکت‌های تولیدی رشته‌ها را در اوزان متفاوت بسته‌بندی می‌کنند تا مشتریان بتوانند برحسب نیاز خود آن را خریداری نمایند.

علاوه بر زعفران، فرآورده‌های آن نیز باید به‌خوبی نگهداری شوند. پودر زعفران نوین دارای بسته‌بندی مناسب بوده که سبب ماندگاری بالای آن شده است.

صادرات پودر زعفران نوین

عرضه رنگ زعفران در زاهدان

زاهدان یکی از شهرهای پرمصرف در زمینه محصولات زعفرانی محسوب می‌شود. سالانه حجم بالایی از رنگ زعفران در این منطقه عرضه می‌گردد. آشپزان زاهدانی علاقه زیادی به زعفران در پخت غذاهای محلی دارند.

خورش دوغ پای یکی از غذاهای محبوب و سنتی این دیار بوده که زعفران در پخت آن جایگاه ویژه‌ای دارد. پودر زعفران نوین یکی از پرفروش‌ترین فرآورده‌ها بوده که همان خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دارد.

این فرآورده را باید قبل از مصرف به‌خوبی دم داد. رنگ بی‌نظیر این محصول باعث ترغیب بیشتر برای خرید آن می‌شود. این محصول در اوزان مختلف و برای مصارف خانگی و صنعتی موجود می‌باشد.

این فرآورده و دیگر محصولات مشابه را می‌توان از نمایندگی‌ها به‌صورت آنلاین خریداری نمود. عطاری‌ها یکی دیگر از مراکز عرضه‌کننده این فرآورده‌ها می‌باشند.

خرید پودر زعفران نوین برای قنادی‌ها

قنادی‌ها از مصرف‌کنندگان اصلی پودر زعفران نوین می‌باشند. این اصناف می‌توانند برای خرید عمده این محصول با تخفیف ویژه، هم‌اکنون اقدام نمایند. کیک و شیرینی‌های زعفرانی جزء پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند.

این گروه از خوراکی‌ها دارای طعم خاص و بی‌نظیری می‌باشند. پخت شیرینی زعفرانی در تمام مناطق کشور انجام می‌گیرد. استفاده از زعفران مرغوب و تازه باعث هرچه خوش‌طعم‌تر آن می‌گردد.

قیمت گران زعفران سبب شده تا خیلی از مشتریان برای خرید فرآورده‌ها اقدام نمایند. خرید این اجناس به‌صرفه بوده و باعث برخورداری از همان خواص می‌گردد. استفاده روزانه از زعفران سبب حفظ سلامت بدن و افزایش ایمنی آن می‌گردد.

برای خرید طلای‌سرخ و مشتقات آن باید از طریق مراکز معتبر اقدام نمود. خرید مستقیم از کشاورز و یا کارخانه بهترین روش دستیابی به محصول اصل است.

مشتریان می‌توانند از طریق شرکت‌های بازرگانی حجم عمده از محصولات زعفرانی را خریداری نمایند. این مراکز زعفران و فرآورده‌های آن را به قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در‌ ضمن می‌توان از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مراکز بهره برد.

صادرات فرآورده باکیفیت

پودر زعفران نوین در بسته‌بندی ۲۰ عددی یکی از محصولات صادراتی می‌باشد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برگرفته از بهترین نمونه طلای‌سرخ است.

بی‌شک بازرگانان محصولی را برای تجارت برمی‌گزینند که تمام شرایط لازم را داشته باشد. شرکت نوین خراسان با بکارگیری اصول علمی و استفاده از ماشین‌‌آلات پیشرفته محصولاتی درجه‌یک را تولید نموده است.

تجار این محصول را به کشور‌های آسیایی و اروپایی صادر می‌کنند تا بتواند طلای‌سرخ ایرانی را به جهانیان معرفی نمایند. کشور‌های عربی از مشتریان اصلی این محصول هستند.

قرابت مرزی و نزدیکی ذائقه‌ها از دلایل اصلی فروش بالای زعفران در این مناطق است. بیشتر واردات و صادرات بین ایران و این کشورها از طریق زمینی و دریایی انجام می‌شود. بسته‌بندی اصولی یک محصول باعث مصون ماندن آن در مسافت‌های طولانی می‌شود.

سوال داری، من اینجام!