شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

برای آگاهی از شرایط صادرات زعفران به چین و دیگر کشور های متقاضی می توانید با کارشناسان فروش فرانیز ارتباط برقرار نمایید و ضمن آگاهی از تعرفه های گمرکی، حجم مورد نظر از محصول را نیز خریداری نمایید.

شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

برخورداری از سود چشمگیر با صادرات زعفران به چین

صادرات زعفران به چین برای تجار بسیار سودمند می باشد چرا که این کشور یکی از پرجمعیت ترین کشور های جهان بوده که متقاضیان بسیاری برای عرضه زعفران دارد. از این رو سالانه حجم بالایی از این ادویه سلامتی از سوی تاجران ایرانی صادر می گردد.

صادرات یکی از عوامل مؤثر بر پیشرفت و رشد اقتصادی یک کشور است. برای موفقیت در این امر مهم باید با تمام قوانین آن آشنایی پیدا کرد. شخص صادر کننده باید نسبت به اخذ یک سری مجوز ها و گواهی ها مانند؛ قیمت گذاری محصول توسط کمیسیون نرخ گذاری، خرید محصول و بسته بندی آن در اندازه های استاندارد، اخذ گواهی استاندارد و غیره اقدام نماید.

برای صادرات زعفران باید طبق آمار واردات و صادرات کشور های مختلف، کشور هدف را انتخاب نمود. زعفران با ذائقه بسیاری از مردم دنیا علی الخصوص کشور های آسیایی سازگار می باشد از این رو برای انتخاب مقصد باید تحقیقی کامل صورت گیرد.

شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

تأمین زعفران از طریق فرانیز برای صادرات

برای صادرات زعفران به چین باید حجم عمده از محصول را از مرکزی مناسب خریداری نمود. فرانیز از جمله مراکز عرضه این محصول می باشد که محصولی اصل را با قیمت درب کارخانه در اختیار متقاضی قرار می دهد.

با توجه به ارزشمند بودن زعفران، متأسفانه نمونه های تقلبی و بدون کیفیت آن در بازار به وفور یافت می شود. تشخیص زعفران اصل از بدل برای همگان ممکن نیست از این رو خرید از مراکز معتبر می تواند باعث خریدی امن شود.

کلاله های زعفران دارای رنگی نارنجی متمایل به قرمز می باشند. گیاه گلرنگ از نظر ظاهر شباهتی عجیب به زعفران دارد. به همین دلیل عده ای سودجو آن را به به جای زعفران به فروش می رسانند.

شرایط صادرات زعفران به چین و تعرفه های گمرکی

مشخصات زعفران اصل و صادراتی

برای تشخیص زعفران اصل یک سری راه حل ها پیشنهاد شده است که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  1. از طریق ظاهر: عاری از خامه و کلاله خالص باشد.
  2. بویایی: بویی بین عسل و یونجه دارد.
  3. مزه: چشیدن کلاله یکی از اصلی ترین روش های تشخیص است. زعفران اصل مزه ای تلخ، گس و تند دارد. پس اگر شیرین باشد بدل می باشد.
  4. ترکیب با آب سرد: باید در آب سرد دیر رنگ دهد و رنگی زرد مایل به طلایی مشاهده شود.
سوال داری، من اینجام!