سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان توانسته است تغییر خاصی به سفره های مردم دهد. در واقع از نظر خاصیت ظاهری چون رایحه، طعم و خواص درمانی، دارویی معروف است.

شرکت های تولید کننده پودر زعفران

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

بعضی از کار خانه های بسته بندی زعفران، با تغییر در کاربری تولید خود به تهیه پودر زعفران طلای خراسان پرداخته اند. آن ها این پودر فشرده را با حفظ کیفیت و سلامت اصل طلای سرخ تولید می کنند.

این پودر فشرده جادویی دارای رایحه و طعم خاصی می باشد. کیفیت عالی اش سبب شده است تا به انواع غذا ها طعم و رنگ فوق العاده ای دهد. بنابراین این محصول را معمولا در بسته ها و قالب های متفاوت و زیبا بسته بندی شده در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. تنوع در نوع و شکل بسته ها علاوه بر حفظ عطر و طعم آن، در جذب مشتریان تاثیر به سزایی داشته است.

معمولا زعفران به عنوان ماده اصلی در پخت کیک و شیرینی های سنتی قرار دارد. با وجود قیمت بالا و گران بهای آن، برای خرید و استفاده در پخت این محصولات معمولا بیشتر از جانشین اصلیش یعنی پودر زعفران طلای خراسان استفاده می کنند.

در واقع این محصول به نام سلطان ادویه ها در شرکت های تولید کننده سوهان قم، مسقطی شیراز، حلوای یزد و همچنین نان کرمانشاه، رنگینک خوزستان و کلوچه های خرمایی لرستان بیشترین استفاده را دارد. این شرکت های سنتی جز مشتریان همیشگی پودر فشرده ناب خراسانی هستند.

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

معمولا پودر این گل سرخ سلامتی، به علت خواص و ویژگی های زیادی که دارد در صنایع مختلف همچون دارو، رنگ سازی و طعم دهنده اصلی غذا استفاده می شود. سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب، معمولا به عنوان یک سبد کامل و شناخته شده، قابل استفاده برای عموم مردم و همه رستوران ها است.

محصول آماده شده پودر زعفران طلای خراسان به جهت ایجاد راحتی در نگهداری، حفظ عطر و طعم و یا افزایش پایداری خاصیت، انتخاب بسیار مناسبی برای آشپز ها است.

معمولا این پودر فشرده شده، به آشپز ها که وقت کافی برای آماده سازی ادویه در زمان پخت غذا را ندارد یا در رستوران ها سفارش پخت غذاهای متنوع و زیادی دارند؛ کمک بسیار زیادی کرده است.

استفاده از این ادویه ناب و آماده در تهیه غذا های چون جوجه کباب مخصوص که در زمان پخت آن، کوبیدن و انتظار برای رنگ دهی زعفران، زمان بر است بیشترین نقش و استفاده را دارد.

 آیا پودر زعفران در نوشیدنی ها و دمنوش ها استفاده می شود؟

سبد کالای پودر زعفران طلای خراسان

 امروزه با توجه به این که همه مردم معمولا از خواص این گیاه آگاهی دارند، آن را همیشه در سبد خرید خود قرار داده اند. پودر زعفران طلای خراسان بهترین افزودنی آماده شده برای انواع شربت های گرم و سرد و همچنین دمنوش ها محسوب می شود.

این محصول ناب به انواع نوشیدنی ها علاوه بر عطر و طعم، رنگ زیبایی می دهد. استفاده از آن در شربت های گرم مانند: چای زعفران، نسکافه زعفرانی و همچنین در نوشیدنی های سرد چون شربت زعفرانی، شربت عسل و زعفران، نقش به سزایی در طعم دهنده و جذب مشتریان در تمام فصل های سال داشته است. 

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!