بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

پودر زعفران قائنات نمونه ای بی نظیر از محصولات زعفرانی می باشد که در بازرگانی فرانیز به صورت مجازی به فروش می رسد. برای آشنایی با این محصول و نحوه فروش با ما همراه باشید.

بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

قائنات در شمال استان خراسان جنوبی واقع می باشد. این شهر زیبا و با قدمت را پایتخت زعفران و زرشک در جهان می نامند. زعفران قائنات از لحاظ عطر و رنگ همتا ندارد.

پودر زعفران قائنات آسیاب شده زعفران اعلا و مرغوب می باشد که با یک بار استفاده از آن متوجه این موضوع خواهید شد. هنگام مصرف عطر و طعم فوق العاده آن قابل مشاهده است.

چند نمونه از خواص پودر زعفران قائنات

بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

زعفران از جمله گیاهانی می باشد که دارای طبع گرم و خشک است که در اندازه های ۲۵- ۳۰ میلی متر در فصل پائیز رشد می کند. زعفران و پودر زعفران قائنات دارای خواص بسیاری می باشند که در این محتوا چند نمونه را برای شما عنوان خواهیم کرد؛

  • درمان لک صورت و جای جوش: ترکیب زعفران با شیر می تواند یک ماسک بی نظیر برای شفافیت پوست باشد.
  • پیشگیری و درمان بیماری های چشمی: مواد مؤثر موجود در زعفران می تواند در درمان بیماری دژنرانسیون ماکولا مفید باشد.
  • مؤثر در استخوان بندی کودکان: زعفران در تقویت استخوان کودکان، تسکین درد ناشی از دندان در آوردن و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی در کودکان بسیار مفید می باشد.
  • درمان آنفولانزا: زعفران به خاطر دارا بودن مقادیر بالای ویتامین C  در درمان آنفولانزا و سرماخوردگی یک داروی بی نظیر است.

موارد منع مصرف زعفران و پودر زعفران قائنات

بازرگانی پودر زعفران قائنات به صورت مجازی

زعفران را باید به میزانی که پزشک طب سنتی توصیه کرده است مصرف کرد چرا که مصرف بیش از حد مجاز( معمولا ۳ گرم توصیه می شود) ممکن است عوارضی را برای بدن به دنبال داشته باشد.

پودر زعفران قائنات هم به مانند زعفران تمامی خواص را دارا می باشد . مصرف این محصول برای همه توصیه می شود تنها موارد منع مصرف مربوط به زنان باردار و افراد دارای آلرژی می باشد. البته ناگفته نماند که زعفران در افرادی که تعرق زیاد بخصوص در ناحیه کف دست دارند به دلیل طبع گرم و خشک توصیه نمی شود.

پودر زعفران قائنات را از فروشگاه های قائنات و نمایندگی های فروش به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید تا مبادا زعفران تقلبی و یا رنگ خوراکی را به جای زعفران به شما بفروشند. ازجمله کلاهبرداری هایی که انجام می شود اضافه کردن پودر قند فراوان به پودر زعفران می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!