انواع پودر زعفران با بالاترین کیفیت

انواع پودر زعفران با بالاترین کیفیت

پودر زعفران با بالاترین کیفیت، انواع مختلفی دارد. در ادامه با پودر زعفران و انواع آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

خرید زعفران با بالاترین قیمت

یکی از مهم ترین دغدغه خریداران زعفران در کشور، کیفیت آن ها می باشد.زیرا ممکن هست برخی از افراد سودجو با استفاده از مواد تقلبی انواع زعفران های بی کیفیت را تولید و به فروش برسانند.

بنابراین خرید انواع پودر زعفران اصلی با بالاترین کیفیت یکی از دغدغه خریداران آن می باشد. بنابراین بهتر هست شما به هنگام خرید زعفران به نشان استاندارد و بوی خوش عطر آن دقت کنید. تا از خرید نمونه های بی کیفیت آن برحذر باشید.

انواع پودر زعفران

پودر زعفران را از زعفران صددرصد خالص و طبیعی تولید می کنند .که در محتویات آن ها به غیر از کلابه زعفران مواد دیگری وجود ندارد. که شما مطابق با نیاز خود می توانید از آن ها خریداری کنید. در زیر به انواع پودر زعفران اشاره می کنیم:

  • نگین
  • سرگل
  • پوشال
  • دسته
  • کنج یا سفید

که قیمت پودر آن ها نیز برحسب نوع کیفیت زعفران ها با هم متفاوت هست. لذا شما جهت خرید انواع پودر زعفران می توانید به مراکز فروش جامع آن در کشور مراجعه کنید. تا بتوانید از نمونه های مختلف انواع پودر زعفران نگین و سرگل خریداری کنید.

نازل ترین قیمت خرید و فروش زعفران

اگر به دنبال خرید بهترین و نازل ترین قیمت زعفران ایرانی در کشور هستید. بهتر هست آن ها را از خود تولید کنندگان آن به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. تا نه تنها از قیمت ارزان انواع پودر زعفران ها بهره ببرید و بلکه به کیفیت مرغوبیت کالا خریداری خود اطمینان پیدا کنید.

تا با افزودن آن ها به مواد غذایی مختلف رنگ و بوی زعفران تازه را بچشید. شما می توانید تولید کنندگان بزرگ زعفران را در شهر های معروف تولید زعفران کشور مانند قائنات، تربت جام و بیرجند پیدا کنید. که محصولات با کیفیت آن ها زبان زد جهانیان هست.

زعفران و خواص آن

ایران یکی از کشورهایی است که به زعفران طبیعی با کیفیت عالی شهرت دارد. خواص این ادویه‌ بی‌نظیر باعث شده است تا همه‌ آشپزان دنیا به دنبال خرید یک زعفران باکیفیت باشند.

ایران در زمینه صادرات زعفران به کشورهای مختلف حرف اول را در دنیا می‌زند. کشورهای خاورمیانه و اروپایی، طرفداران اصلی زعفران ایران هستند. زعفران علاوه بر اینکه چاشنی لذیذ برای غذا است، به عنوان یک گیاه دارویی هم شناخته می‌شود.

این گیاه با طبع گرم خود، برای درمان بسیاری از بیماری‌هایی که به علت سردی مزاج به وجود می‌آید، مفید است. از گذشته‌، طبیبان زعفران را برای افزایش انرژی و رهایی از کسالت تجویز کرده‌اند. زعفران برای درمان بیماری‌های روحی روانی هم بسیار کاربردی است.

افراد مبتلا به افسردگی، می‌توانند با نوشیدن چای زعفران یا اضافه کردن آن به غذا روند درمان خود را تسریع کنند. امروزه باید برای مقدار کمی از زعفران، بها زیادی پرداخت کنید.

با این وجود برندهای تولید کننده زعفران برای رفع این مشکل در این زمینه اقدام کرده‌اند. پودر زعفران از سری محصولاتی است که برای جبران گرانی زعفران تولید شده است. این محصول مدل‌های مختلفی دارد که برای خرید آن باید با انواع پودر زعفران آشنا باشید.

پودر زعفران چیست؟

پودر زعفران نسبت به قیمت زعفران، به‌صرفه‌تر است و برای مصارف زیاد، کاربردی‌تر است. اگر قسمت‌های مختلف زعفران را به خوبی پودر کنید، پودر زعفران به دست می‌آید.

شهرهایی مانند تربت، گناباد و قائنات که تامین کننده اصلی زعفران در کشور هستند، انواع پودر زعفران اصیل را هم تولید ‌می‌کنند. پس از تولید این محصول، شرکت‌ها و برندهای مختلف آن را برای بسته‌بندی و فروش، از تولید کننده خریداری می‌کنند.

گاهی اوقات شرکت‌های تولیدی، زعفران را از کشاورزان به صورت مستقیم خریداری می‌کنند و پس از آن با دستگاه‌های مخصوص پودر می‌کنند. بسته‌بندی صحیح پودر باعث می‌شود تا کیفیت آن در طول زمان ثابت بماند و عطر و طعم آن تغییری نکند.

پودر زعفران چیست؟

مدل‌های مختلف زعفران به برندهای تولیدکننده و کیفیت آن بستگی دارد. به طبع هر چه کیفیت پودر بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر است. عطر و طعم پودر زعفران دقیقا مشابه با زعفران است.

از طرفی خواص پودر زعفران کاملا مشابه با زعفران است و شما می‌توانید از آن برای خواص درمانی استفاده کنید. بسیاری از افراد پودر را همان رنگ زعفران می‌پندارند، در صورتی که رنگ می‌تواند مضرات زیادی داشته‌ باشد.

بسیاری از رنگ‌های زعفران توسط دستفروش‌ها به فروش می‌رسد که معمولا از مواد شیمیایی تهیه شده و ممکن است به سلامتی شما آسیب جدی وارد کند. پودر زعفران از آسیاب زعفران به دست می‌آید و کاملا طبیعی است و هیچ آسیبی به بدن وارد نمی‌کند.

انواع پودر زعفران

زعفران با کیفیت معمولا انواع خاصی ندارد و فقط بر اساس شرکت تولیدکننده تقسیم‌بندی می‌شود. به طور معمول همه برندهای تولیدکننده زعفران، پودر زعفران را نیز تولید می‌کنند که بر اساس زعفران اولیه، قیمت و کیفیت آن متفاوت است.

یکی از عواملی که می‌تواند در کیفیت پودر زعفران موثر باشد، استفاده از قند در ترکیبات آن است. قند برای افزایش حجم پودر زعفران و کاهش رنگ قرمزی آن استفاده می‌شود.

پودر زعفرانی با کیفیت می‌نامیم که به طور معمول قند را به ترکیبات خود اضافه نکنند و صددرصد طبیعی باشد. پودر زعفران قائنات یکی از طبیعی‌ترین محصولات است که صددرصد خالص است و هیچ ماده افزدونی در آن به کار نرفته است.

قیمت پودر زعفران قائنات به  علت خالص بودن آن کمی بالاتر از سایر برندها است. این مدل ار پودر زعفران با قیمت ۱۵۵ هزار تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور موجود می‌باشد.

انواع پودر زعفران

پودر زعفران الیت یکی دیگر از انواع پودر زعفران است. این پودر به شما یه برنج زعفرانی خوشرنگ  هدیه می‌دهد که برای مهمانی‌ها و مجالس بسیار کاربردی است.

برای کسانی که مصرف زعفران در آشپزی روزانه بسیار بالاست یا صاحب کترینگ هستند، استفاده از پودر الیت را توصیه می‌کنیم. بسته ۲۴ عددی پودر الیت با قیمت ۵۹ هزار تومان و حجم زیاد، بسیار به‌صرفه است.

کارخانه الیت پودر زعفران رابه صورت فشرده در بسته‌بندی‌های کوچک مناسب برای هر وعده روزانه عرضه کرده است. اگر از عصاره‌های مختلف الیت استفاده کرده باشید، در جریان کیفیت بالای محصولات الیت هستید.

پودر فشرده زعفران تولیدی الیت هم مرغوبیت بسیار مطلوبی دارد که می‌تواند برای انواع خورشت‌ها و برنج استفاده کرد. در صورت استفاده از این پودر، غذای شما به چاشنی‌های مختلف، بی‌نیاز می‌شود.

بسته‌بندی پودر زعفران

پودر زعفران باکیفیت باید به نحوی بسته‌بندی شود که از ورود هوا و رطوبت جلوگیری کند. از طرفی باید استفاده از آن بسیار آسان باشد و بتوان از آن در هر وعده غذایی به راحتی استفاده کرد.

بسته‌بندی پودر زعفران

 

پودر زعفران مصطفوی یکی از انواع پودرهای زعفران با کیفیت است که توسط شرکت مصطفوی طراحی و عرضه شده است. بسته‌بندی صحیح و مناسب از مزایای این پودر علاوه بر کیفیت آن است.

پودر زعفران مصطفوی در یک بسته‌بندی شیشه‌ای همانند نمک پاش است که از پودرشدن و له‌شدن پودر جلوگیری می‌کند. برای جلوگیری از آسیب به محفظه‌ی زعفران، ظرف شیشه‌ای داخل یک کارتون مقاوم قرار دارد. برند مصطفوی میزان ۵ گرم از پودر زعفران را با قیمت عالی ۳۵۹ هزار تومان به فروش می‌رساند.

خرید پودر زعفران

برای خرید پودر زعفران می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه‌های سطح کشور مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید برند مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و خرید کنید. آسان‌ترین روش برای خرید، مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی مانند دیجیکالا یا سایت مخصوص هر برند است.

خرید پودر زعفران

به عنوان نمونه شما اگر قصد خرید پودر زعفران قائنات را دارید، فقط کافی است در قسمت سرچ گوگل سایت قائنات را سرچ کنید. پس از باز شدن صفحه اصلی سایت، پودر زعفران را جست‌وجو کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید.

سوال داری، من اینجام!