ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

فرانیز با ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور توانسته دستیابی به این محصول را برای متقاضیان سهولت ببخشد. این محصول در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظر تحویل داده می شود.

تروند یا به اصطلاحی قاین یکی از بزرگترین عرضه کنندگان زعفران و مشتقات آن در سراسر کشور می باشد. این شرکت معتبر که به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال ۹۸ شناخته شده دارای تندیس و لوح تقدیر در جشنواره تجلیل از کشاورزان و فعالان اقتصاد کشاورزی می باشد که نشان دهنده استاندارد بودن محصولات آن است.

استفاده از زعفران قاینات در تهیه چای زعفرانی تروند

ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

چای زعفران تروند از ترکیب زعفران قاینات و چای سیاه درجه یک تولید گردیده که در بسته بندی به صورت جعبه هایی حاوی ۲۰ کیسه ۱.۵ گرمی در اختیار مصرف کننده قرار داده شده است.

قاینات سال های که افتخار تولید مرغوب ترین زعفران دنیا را دارد. تروند امروزه با رعایت اصول علمی و شرایط کاملاً بهداشتی و بهره گیری از آخرین استاندارد های جهانی توانسته تمامی مراحل زعفران از جمله؛ عملیات کشاورزی، جمع آوری، فرآوری، خشک، نگهداری، بسته بندی، عرضه و صادرات را به نحو احسن به انجام برساند.

خواص چای زعفرانی تروند

ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

چای زعفرانی تروند از خواص بسیاری برای سلامتی بدن برخوردار می باشد که در ذیل به چند نمونه از آن ها اشاره می گردد:

  • ضد افسردگی و نشاط آوری: طبق تحقیقات انجام گرفته تمام قسمت های گیاه زعفران خاصیت فرح بخشی دارند.
  • تقویت حافظه: جریان خون را منظم کرده و از وجود اختلالات ذهنی جلوگیری می کند. زعفران برای تقویت حافظه بسیار مؤثر می باشد.
  • سلامت قلب: از اجتماع کلسترول در رگ ها جلوگیری کرده و از بروز سکته پیشگیری می کند.
  • پیشگیری از نابینایی: مصرف روزانه چای زعفرانی می تواند از چشم ها در برابر نور آفتاب جلوگیری کند و از نابینایی در کهنسالی پیشگیری نماید.

جایگزین کردن نوشیدنی های سالم به جای مواد مضر می تواند درصد بالایی از میزان ابتلا به امراضی مانند؛ دیابت، فشارخون، سکته و غیره را کاهش دهد.

عرضه چای زعفرانی تروند در بازار های جهانی

ارسال چای زعفرانی تروند به تمام نقاط کشور

چای زعفرانی تروند علاوه بر بازار های داخلی در بازار خیلی از کشور ها نیز مشاهده می گردد. همانطور که عنوان شد این شرکت یکی از بزرگترین صادر کنندگان در این زمینه است که با بهره گیری از بهترین زعفران جهان توانسته محصولاتی با کیفیت را در عرصه های جهانی به نمایش بگذارد.

برای تهیه این محصول و دیگر فرآورده های زعفرانی این شرکت می توانید از طریق این صفحه اقدام نمایید.

سوال داری، من اینجام!