محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران

محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران

محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران

محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران است، که توانسته بزرگ ترین رتبه ساخت این محصول در بین سایر کشورها را به خود اختصاص دهد.

ساخت اسپری زعفران

محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران

زعفران، یکی از گیاهان کهن و دیرینه در ایران است که اولین بار حدود ۳۵۰۰ سال پیش مردم متوجه خواص و ویژگی های این گیاه شدند. این محصول که به ادویه طلایی معروف است، بیش از ۱۵۰ ترکیب آنتی اکسیدان از جمله کاروتنوئیدها، سافرانال، کروکین، کروکتین، پیکر کروکین دارد. به همین دلیل از این طلای سرخ فرآورده های زیادی تولید می شود، ساخت اسپری زعفران یکی از این نمونه ها است.

در واقع همان زعفران مایع است که همین باعث افزایش ماندگاری طولانی آن می شود و به خاطر چنین ویژگی ای است که مواد نگه دارنده ندارد. در طریقه ساخت اسپری زعفران می توان به طور قطع به یقین گفت که از صد درصد آب خالص و زعفران درجه یک تهیه می شود. که این یک محصول کاملا جدید است که با استفاده از تکنولوژی نانو بهره وری از آن را تا۵ برابر افزایش می دهد.

ساخت اسپری زعفران توسط برند هایی چون مصطفوی، بهرامن، زرافشان، دکتر بیز، سحر خیز، زرپاش، زرشاد، حمید و غیره انجام می گیرد و هرکدام از این ها توانسته اند محصول بی نظیری را به مشتریان عرضه کنند و طرف داران زیادی را کسب کنند و سود فراوانی را به دست آورند. ساخت اسپری زعفران بسیار اهمیت دارد.

از آن جا که اسپری زعفران از فرآورده های زعفران به شمار می آید، لذا به مردم این قابلیت را می دهد که هر چه سریع تر و بهتر از خواص این محصول با ارزش بهره برده و نتیجه بهتری را کسب کنند. افرادی که همیشه به دنبال یک غذای شیک و عالی هستند می توانند از این محصول برای تزئین غذاهای خود مانند پلوها داشته باشند به گونه ای که به راحتی می توان هر شکل و حروفی که دلخواه باشد بر روی آن ترسیم کرد. و هم چنین در تهیه و تزئین شیرینی، بستنی، شله زرد، چای زعفرانی، شربت ها و غیره استفاده کرد.

مزیت های اسپری زعفران

محل اصلی ساخت اسپری زعفران در ایران

از مهم ترین مزیت های این محصول بهینه سازی مصرف زعفران، صرفه جویی در وقت و زمان، رعایت بهداشت در مصرف و کاهش هزینه ها، عاری از هر گونه مواد نگه دارنده و شیمایی، بسته بندی زیبا و شیک، عطر و طعم طبیعی، ماندگاری طولانی، امکان تزئین جذاب تر و مورد پسند تر، عدم تداخل گاز با مایع درون پاکت، عدم نیاز به ساییدن و دم کردن زعفران، راحتی و تنوع در مصرف می باشد.

شرکت فرانیز به مشتریان و تاجرانی که قصد خرید اینترنتی به صورت راحت و با حذف دلال و واسطه گران را دارند، محصول خوش ساخت اسپری زعفران را در کم ترین زمان به آن ها عرضه می نماید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!