لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

برای دسترسی به لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا به سایت فرانیز مراجعه نمایید و دیگر سوالات خود را از نمایندگان فروش ما در شرکت بپرسید‌. زیرا فرانیز سعی دارد که یک محصول درجه یک را به قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه نمایید.

قیمت زعفران خراسان رضوی

لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

سالانه چندین تن زعفران از حدود ۸۰ هزار هکتار زعفران مزارع ایران برداشت می شود که درصد عمده ای متعلق به مزارع خراسان رضوی می باشد. به علت دسترسی افراد به حجم زیاد از زعفران و عرضه بالای این محصول در بازار های استان خراسان مراکز عمده فروش زعفران زیاد است.

استان خراسان رضوی و جنوبی بزرگترین تولید کنندگان زعفران در کشور هستند، بازار زعفران مشهد یکی از اصلی ترین مراکز فروش عمده زعفران است. حدود ۹۵ درصد سهم صادرات زعفران مربوط به این استان ها می باشد.

لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

قیمت زعفران خراسان رضوی مقرون به صرفه می باشد و همچنین از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. چرا که در تعیین قیمت زعفران عوامل مختلفی موثر هستند مانند:  نوع بسته بندی زعفران، کیفیت، آنالیز های انجام شده روی زعفران، مقدار حجم خرید، برند و شرکت پخش و سرتیفیکیت های معتبر برای زعفران توسط برخی شرکت ها.

عطر و بوی زعفران قائن مشهد و قدرت رنگ دهی بالای آن با سایر زعفران های برداشت شده از نقاط کشور متفاوت است. انواع زعفران سرگل، نگین، دسته و پوشال به صورت فله ای و بسته بندی شده عرضه می شود و دارای کیفیت شگفت انگیز می باشد. تمامی محصولات تهیه شده از زعفران خراسان صد در صد تضمینی و خالص هستند.

لیست قیمت زعفران خراسان رضوی اعلا

برای خرید زعفران مشهد بدون رفتن به سفر می توانید از طریق سایت ما به صورت تضمینی خرید خود را انجام دهید. قیمت زعفران خراسان رضوی با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد و همچنین عطر و طعم بی نظیری دارد که هر کدبانو با یک بار استفاده از آن قطعا از مشتریان ثابت می شود.

کیفیت زعفران در هر نقطه از کشور متفاوت می‌ باشد. عوامل متفاوتی بر روی کیفیت زعفران موثر می باشد مانند؛ میزان بارندگی، شرایط اقلیمی منطقه، آب و هوایی منطقه، حاصلخیزی خاک، ارتفاع از سطح دریا

قیمت یک مثقال زعفران بسته به نوع بسته بندی آن متفاوت است. یکی از واحد های اندازه گیری زعفران مثقال می باشد. افراد بسیاری هنوز هم از این واحد برای خرید و فروش زعفران استفاده می کنند. هر مثقال زعفران حدود چهار و نیم گرم زعفران هست.

سوال داری، من اینجام!