قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

بهرامن از جمله شرکت های فعال در زمینه بسته بندی زعفران در نمونه های جدید و به روز می باشد. برای اطلاع از قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن می توانید از طریق فرانیز اقدام فرمایید.

زعفران یکی از پر مصرف ترین ادویه ها می باشد که علاوه بر مصرف در زمینه غذایی، در تولید لوازم آرایشی- بهداشتی نیز به کار گرفته می شود. ماسک تهیه شده از زعفران برای نشاط و جوانی پوست بسیار مؤثر می باشد.

زعفران از گذشته های دور در درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها از جمله؛ درمان یرقان، کم خونی، تعدیل فشار خون، جلوگیری از ابتلا به آلزایمر و… توصیه شده است.

دلیل ماندگاری بالا زعفران 3 گرمی بهرامن

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن با توجه به بسته بندی مناسب و کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. نوع بسته بندی به کار رفته برای این زعفران از جنس کریستال می باشد که مناسب ترین گزینه برای ماندگاری بالا زعفران می باشد.

بسته بندی مناسب زعفران به دلیل عدم راه نفوذ هوا و نور باعث می شود که تمام خواص زعفران حفظ شده و به شکل ظاهری آن آسیبی وارد نشود، این در حالی است که در زعفران فله ای با توجه به مجاورت زعفران با هوا از خواص و کیفیت آن بسیار کاسته می شود.

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

قیمت زعفران 3 گرمی زعفران با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کند به همین منظور برای اطلاع از آخرین اخبار در مورد قیمت انواع زعفران در وزن های مختلف به سایت های فروش معتبر مراجعه نمایید.

بسته بندی شکیل زعفران بهرامن باعث شده است که محصولات این شرکت از جمله نمونه های پر فروش در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی باشند. همچنین به دلیل مناسب بودن قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن و نوع بسته بندی آن، از این محصول به عنوان سوغاتی و یا هدیه بسیار استفاده می شود.

قیمت بالای زعفران باعث گردیده است که نمونه های تقلبی آن همواره در بازار موجود باشد به همین دلیل خرید زعفران باید از مراکز فروش معتبر صورت گیرد.

فرانیز فروشگاهی معتبر فقط مختص فروش زعفران

قیمت زعفران 3 گرمی بهرامن در بسته بندی جدید

فرانیز یکی از مراکز فروش زعفران می باشد. این سایت فقط مختص فروش زعفران و فرآورده های آن می باشد به همین خاطر تمام تمرکز خود را بر ارائه بهترین محصولات زعفرانی قرار داده است. در این سایت ضمانت عودت کالا نیز وجود دارد تا در صورت عدم رضایت از کالای دریافتی آن را بتوانید مرجوع کنید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!