فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

زعفران به دلیل تقاضا و فروش بالا به هر دو صورت فله ای و بسته بندی عرضه می شود. فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف در نمایندگی های فروش محصولات زعفرانی و همین سایت پیش رو انجام می پذیرد.

زعفران یکی از پرخاصیت ترین و با ارزش ترین ادویه های جهان می باشد مصرف این محصول کشاورزی از گذشته های بسیار دور برای درمان کم خونی، بهبود سیستم گوارش و تقویت حافظه توصیه شده است. زعفران یکی از نوشیدنی های خوش عطر و طعم می باشد که علاوه بر تزریق نشاط به بدن از آلزایمر نیز جلوگیری می کند.

مزایای فروش زعفران فله ای در ایران

فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

فروش زعفران فله ای در ایران به دلیل مناسب تر بودن قیمت نسبت به نمونه بسته بندی شده درصد بالاتری را نشان می دهد. در نوع بسته بندی شده، شرکت هزینه ای را صرف بسته بندی می کند که آن را به قیمت زعفران اضافه می نماید. متقاضیان نوع بسته بندی شده معمولا جاهای کم مصرف مانند منازل شخصی می باشند.

فروش زعفران فله ای بیشتر به صورت عمده می باشد به همین خاطر مشتری آن ها معمولا شرکت های پخش، رستوران ها، تهیه غذا ها و مکان های پرمصرف می باشند تا دیگر هزینه اضافی را پرداخت نکنند و خریدی مقرون به صرفه را داشته باشند.

معایب صادرات زعفران فله ای به خارج از کشور

فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

متأسفانه بخش اعظمی از زعفران صادراتی به خارج از کشور، به صورت فله ای می باشد که در سال های اخیر این کار ممنوع اعلام شده است. با اینکه حدود ۷۵ درصد زعفران جهان را ایران تأمین می کند اما نام ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته شده نیست.

زعفرانی که از ایران به صورت فله ای با قیمت ارزان به کشورهای اروپایی علی الخصوص اسپانیا صادر می شود با برند آن ها بسته بندی شده و با قیمت بالا به بازار جهان عرضه می شود.

فروش زعفران فله ای درجه یک در انواع مختلف

فروش زعفران فله ای، از طریق کشاورز به صورت مستقیم، شرکت های تولید و بسته بندی زعفران و فرآورده های آن و همچنین نمایندگی های فروش به صورت عمده انجام می شود.

شرط خرید زعفران فله ای اصل خرید از جای معتبر می باشد، جایی که برگه آنالیز و آزمایش زعفران را به مشتری تحویل دهد. در این سایت نه تنها برگه آنالیز با محموله برای مشتری ارسال می شود بلکه ضمانت عودت کالا نیز وجود دارد تا خریدار در صورت عدم رضایت آن را بازگرداند.

سوال داری، من اینجام!