فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

فروش اسپری زعفران در همین لحظه توسط فرانیز صورت می گیرد و کسانی که قصد دارند این محصول را جهت صادرات به کشور هایی همچون روسیه صورت دهند، بهتر است که معطل نکنند.

کشور روسیه بزرگ ترین و پنهاور ترین کشوری است که روی کره زمین وجود دارد. به خاطر این وسعت، اختلاف زیادی میان هر ناحیه جغرافیایی برقرار بوده و حتی ساعت رسمی یکسانی ندارند. به طور کلی می توان گفت که فرهنگ غذایی آن ها نیز در هر ناحیه با دیگری تفاوت دارد و جالب اینجاست که رژیم غذایی اکثر آن ها از سلامت بالایی برخوردار بوده و بیشتر مردم روسیه به آن واقف هستند.

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

غذا هایی که در این کشور پخت می شوند، به طور کلی دارای ادویه جات متنوعی است و آن ها همچون ایرانی ها به مصرف چاشنی ها و ادویه های مختلف علاقه داشته و عقیده دارند که لذت غذا را بیشتر می کنند. پسس به همین سبب از آن ها در اندازه های مختلفی بهره می برند و مصحولات آشپزی فوق العاده ای را پدید می آورند.

برای مثال از گوشت هایی که به میزان زیادی در این کشور طبخ می شود، ماهی است. برای طعم دار کردن آن قبل از پخت چندین ساعت در مخلوط ادویه ها و چاشنی های مختلف قرار می گیرد تا مزه خوبی داشته باشد. به طور کلی با تمامی ادویه جات روابط خوبی داشته و حتی از انواع ایرانی آن چون زعفران نیز بهره می برند. فروش اسپری زعفران نیز به همین علت بالاست و حتی به این کشور نیز وارد می گردد.

معرفی ادویه زعفران و فرآورده های آن

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

یکی از بهترین ادویه هایی که در جهان مورد استفاده آشپزان قرار می گیرد و بهترین نتیجه را بر جای می گذارد، زعفران است. این ادویه از گیاهی با همین نام به دست می آید که حاصل تلاش کشاورزانی است که آن را به طور سالانه کشت کرده و پرورش می دهند. در نواحی شمال شرقی ایران تولید این محصول بالاتر از نقاط دیگر ایران می باشد به طوری که شهرستان قائنات در خراسان جنوبی بزرگ ترین تولید کننده زعفران در ایران بوده و حتی در عرصه جهان نیز در جایگاه اول است.

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

از این ادویه فرآورده های مختلفی تولید می کنند که این هم به یاری و مدد تولید کنندگانی است که در شرکت های مختلف مشغول به کار می باشند. آن ها به دقت به فرمولاسیون هایی که توسط متخصصین تغذیه ای و طرح ریزان آماده می شود عمل نموده و چارچوب های لازمه را اجرا می نمایند. به این ترتیب بهترین کیفیت را پدید می آورند. از مهم ترین فرآورده های این گیاه می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • پودر عصاره زعفران
  • عصاره مایع
  • اسپری یا افشانه زعفرانی
  • پودر شربت زعفران
  • پودر ژله زعفرانی
  • شربت
  • و…

همچنین لازم به ذکر است که این محصولات در بازار جایگاه بسیار خوبی دارند و برای مثال فروش اسپری زعفران تا حدی بالاست که بیشتر فروشندگان زعفرانی و مواد غذایی از آن بهره می برند تا به سود خوبی دست یابند.

فروش اسپری زعفران به دیگر کشور ها

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

از آنجایی که دیگر ملت ها نیز به استفاده از یک چنین محصولاتی علاقه مند بوده و به واسطه آن ها سعی می کنند تا بهترین آشپزیشان را ارائه کنند، صادرات انواع ادویه از کشور های تولید کننده به دیگر مصرف کننده ها صورت می گیرد. برای مثال همین زعفران و مشتقاتش نیز مشتریان بسیاری را به خود اختصاص می دهند و حتی از خارج از کشور نیز متقاضیانی دارد.

فروش اسپری زعفران جهت صادرات به روسیه

تاجران ایرانی می توانند جهت فروش اسپری زعفران به دیگر کشور ها از طریق شرکت هایی چون فرانیز حجم و برند مورد نیازشان را دریافت نموده و در امر صادرات سهیم باشند.

سوال داری، من اینجام!