صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک به عنوان یک رنگ دهنده طبیعی به کشور های اروپایی و آسیایی صورت می گیرد که باعث معرفی زعفران مرغوب ایرانی به جهانیان خواهد شد.

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

زعفران یک محصول با قدمت در داخل کشور می باشد که از گذشته بر مصرف آن تأکید شده است. در یک دوره ای استفاده از رنگ های مصنوعی رواج یافت اما با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص گردید که این محصولات بسیار مضر و غیر مجاز می باشند.

تمام رنگ های مصنوعی مشابه آن ها به صورت طبیعی از طبیعت به دست می آید. برای مثال رنگ صورتی را از لبو، رنگ سبز را از اسفناج و رنگ نارنجی را از هویج می توان استخراج نمود.

طرز تهیه پودر رنگ زعفران

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

پودر رنگ زعفران یک رنگ کاملا طبیعی و مفید است که از گلبرگ ها و کلاله گل زعفران حاصل می شود. رنگ زعفران به صورت پودری و مایع موجود است که هر کس بر حسب نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می کند.

از پودر رنگ زعفران می توان در تهیه انواع خوراک ها، پخت شیرینی های زعفرانی و یا تهیه یک شربت زعفرانی دلچسب بهره گرفت. رستوران ها، کترینگ ها، آبمیوه فروشی ها و قنادی ها از جمله مشتریان ثابت این محصول می باشند.

ایران مبدأ کشت زعفران در جهان

صادرات پودر رنگ زعفران درجه یک

طبق اسناد موجود ایران را مبدأ کشت زعفران در دنیا می شناسند که با گذشت زمان در دوره پارت ها زعفران ایران به روم و یونان صادر گردید که در آن کشور ها نیز کشت انجام شد. و بعد ها کشور چین نیز خواهان عرضه زعفران گردید.

نمونه های مشابه پودر رنگ زعفران به صورت بدل در بازار یافت می شود که یا درصد خیلی کمی زعفران را دارا می باشد و یا رنگ های مصنوعی و رنگ غذا هستند. پس در زمان خرید حتما از اصالت کالا مطمئن گردید و به خاطر پرداخت بهای کمتر از خواص این طلای سرخ محروم نگردید.

زعفران یک داروی طبیعی تضمینی است که مصرف روزانه آن باعث درمان و پیشگیری از خیلی از امراض می گردد. برای نمونه می توان به تأثیر زعفران در درمان کبد چرب اشاره کرد چرا که این محصول خاصیت ضد التهابی دارد. همچنین در درمان سنگ کلیه و فشار خون بالا بسیار مؤثر شناخته شده است.

هیچ تفاوتی بین مصرف خود زعفران و یا فرآورده های آن ندارد چرا که همگی دارای این خواص مفید می باشند.

سوال داری، من اینجام!