صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

اگر قصد صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک را دارید و در تشخیص و خرید از منبع معتیر دچار تردید هستید. فرانیز به دلیل ارتباط با اکثریت شرکت های تولید کننده محصولات زعفرانی بهترین گزینه برای مشاوره و خرید است.

به دلیل استقبال و علاقه مردم به نوشیدنی های زعفرانی شرکت های مختلفی اقدام به تولید نوشیدنی هایی با طعم زعفران نمودند و سپس به تنوع این نوشیدنی ها افزوده شد. نوشیدنی زعفران لیمو از محبوب ترین این نوشیدنی هاست که بسیار مناسب برای فصل های گرم می باشد و تهیه شربت از آنها به سرعت صورت می گیرد.

صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

اما محبوبیت شربت زعفران لیمو محدود به ایران نمی باشد بلکه این محصول در دیگر کشور ها نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و آن را به محصولی پر سود جهت صادرات تبدیل نموده است. از جمله دلایل محبوبیت نوشیدنی زعفران لیمو وجود دو ماده بسیار پر خاصیت و خوشمزه است که این ترکیب را بسیار خوش طعم و عطر کرده است.

زعفران موجود در این ترکیب خواص بسیاری دارد که تنها یکی از آنها موجب ضرورت استفاده از زعفران می شود. این ادویه طلایی با تنظیم و تولید سروتونین در بدن موجب افزایش نشاط و بهبود افسردگی می شود. و به دلیل وجود ویتامین ث سرشار در آن با تقویت سیستم ایمنی بدن موجب پیشگیری از ابتلا به سرما خوردگی می شود. و همچنین کاروتنوئیدها، فلاونوئیدها و دیگر اکسیدان های موجود در زعفران با احیا و حفظ کلاژن های پوستی باعث شفاف شدن پوست می شوند

صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

خواص شربت زعفران لیمو فقط مختص به زعفران آن نیست بلکه لیمو موجود در آن به دلیل وجود ویتامینC، کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، منیزیم و غیره به عنوان میوه ای معجزه آسا شناخته می شود.

ویتامین c این میوه در درمان سرما خوردگی بسیار موثر عمل می کند. خواص اسیدی آن موجب سفید شدن دندان ها می شود. و به دلیل طبیعت ضد باکتری آن، اجازه نمی دهد باکتری ها و ویروس ها برای مدت طولانی زنده بمانند. و همچنین لیمو دارای 22 ترکیب ضد سرطان است.

صادرات نوشیدنی زعفران لیمو درجه یک

اینها تنها موارد اندکی از خواص لیمو و زعفران، این دو ماده اصلی شربت لیمو زعفران هستند. با شروع شدن فصلهای گرم  استفاده از این شربت چه به روش سنتی و یا آماده افزایش می یابد اما برای تهیه این شربت با قیمت مناسب و کیفیت عالی باید آن را از چه طریقی خرید نماییم؟

مطمئن ترین راه ارتباط با مجموعه فرانیز است که این محصول را با قیمت کارخانه و بدون واسطه ای دیگر به مشتری تحویل می نماید.

سوال داری، من اینجام!