شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

صادرات زعفران به کانادا سود آوری بسیار خوبی برای تاجران به ارمغان دارد، برای اطلاع از شرایط مناسب برای صادرات این محصول با نمایندگان ما در سایت فرانیز صحبت نمایید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

صادرات زعفران به کانادا

شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

صادرات زعفران به کانادا به دلیل کیفیت بالای زعفران کشور ما رونق خوبی دارد. صادرات زعفران هم مانند هر تجارت دیگر نیازمند دانستن اطلاعات اولیه ی صادراتی و موضوعاتی مانند ترخیص از گمرک، نحوه بسته بندی، مجوز و مدارک لازم جهت صادرات و موضوعات دیگر می باشد.

زعفران کشور ما کیفیت بالایی دارد و این محصول طرفداران زیادی در سراسر دنیا را به خود جذب کرده است. قوانین واردات زعفران صادراتی به کانادا؛ به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی نیاز دارید که کد کسب و کار داشته باشید که با استفاده از آن از سوی آژانس عملکرد کانادا حسابی برای صادرات و واردات به وسیله ی شما ساخته می شود.

شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

متاسفانه با صادرات زعفران با بسته بندی نامرغوب یا به صورت فله باعث پایین آمدن از لیست بزرگ ترین فروشندگان می گردد. بسیاری از کشور ها بسته بندی را تغییر داده و کالا را با برند و لگوی شخصی و جدید و به صورت استاندارد زعفران صادراتی را ارائه می نمایند. از این طریق سود خوبی را به دست می آورند.

صادرات به صورت فله باعث شده که تولید کننده به مرور از لیست در بازار جهانی خارج گردد. اطلاعات زعفران صادراتی باید بر روی ظرف زعفران درج گردد. این اطلاعات که شامل؛ کشور صادر کننده، وزن خالص، تاریخ تولید، تاریخ مصرف، نام محصول، نام و نشانی تولید کننده، شماره سری ساخت، نحوه نگهداری و استفاده می باشد که بر روی ظرف حک گردیده.

بسته بندی صادراتی زعفران نباید بیش از حد پر باشد، بسته بندی مناسب جهت صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اطلاع از استاندارد های بین المللی بسته بندی صادراتی می تواند روند صادرات و فروش را سرعت ببخشد و اعتماد و ترغیب بسیار از شرکت های وارد کننده را به خود جذب کند.

شرایط مناسب برای سودآوری صادرات زعفران به کانادا

صادرات زعفران با توجه به ارزش بالای زعفران ایران بالا رفته است و دارای طرفداران بسیار در دنیا می باشد. کشور کانادا دارای آب و هوای مختلفی است که در قسمت های شمالی آنجا می توان آب و هوای سرد و قطبی را تجربه نمایید و هم می توانید آب و هوای شرجی و جنگل های گرمسیری را ببینید. به همین دلیل کشت زعفران در کانادا سخت است.

برای به دست آوردن اطلاعات کامل جهت صادرات زعفران به کانادا می توانید با نمایندگان شرکت فرانیز صحبت نمایید و اطلاعات خود را کامل کنید.

سوال داری، من اینجام!