شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

افرادی که می خواهند به امر صادرات زعفران به المان بپردازند، بایستی از شاهراه اصلی آن استفاده کنند تا بهترین بهره وری را داشته باشند. مشتریان حجم عمده کالا های زعفرانی بایستی از فرصت استفاده کرده و از خدمات این سایت بهره ببرند.

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

یک تاجر وقتی که قرار است به صادرات محصولات فکر کند، باید در اندیشه این باشد که دقیقا بهتر است از چه روشی استفاده کند که سود بیشتری برایش به همراه داشته باشد. صادرات محصولات ایرانی به دیگر کشور ها در مسیر های گوناگونی انجام می گیرد. این به آن معناست که اگر تاجری برای محصول انتخابی خود مصمم شد و برای صادرات آن برنامه هایی در ذهن داشت، باید ببیند که ارسال و حمل آن بهتر است چگونه باشد و به چه صورتی از آن بهره کافی را ببرد.

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

زعفران از نمونه محصولات بسیار مهمی است که میان محصولات و مواد غذایی طرفداران بسیاری دارد. از آنجایی که بسیار گران قیمت بوده و شاه ادویه ها نامیده می شود، در خارج از کشور متقاضیانی هستند که تلاش دارند آن را از تولید کننده اصلی آن یعنی ایران دریافت نمایند. اگر فردی المان را مورد هدف قرار دهد و بخواهد که بارش را به اروپا ارسال کند باید این را مد نظر داشته باشد که صادرات زعفران به المان به سه روش آبی، زمینی و هوایی صورت می گیرد. هر کدام هزینه های مخصوص به خودش را دارد و فرد بایستی تمامی زوایای آن را بسنجد. هرکدام از آن ها معایب و مزایایی دارند.

صادرات زعفران به المان به صورت حمل بار زمینی

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

در حال حاضر می توان این روش را ارزان ترین و به صرفه ترین در مقایسه با حمل بار دریایی و هوایی دانست. بسیاری از تاجران این راه را بر می گزینند چرا که برایشان کم هزینه تر در می آید و با چند کانتینر و شاید یکسری امکانات دیگر قادر خواهند بود که به این امر پرداخته و صادرات زعفران به المان را انجام دهند. اما عیبی که این روش دارد آن است که کالا با سرعت بسیار پایینی به دست مشتری می رسد چرا که بایستی مسیری طولانی طی شود و تمام آن نیز با ماشین های بزرگ حمل شود.

اگر روش هوایی را بر گزینیم، کالا با سرعت بسیار بالایی به مقصد مشتری ارسال می شود و وی آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل می گیرد. در حال حاضر هزینه های حمل بار هوایی بسیار بالاست و اگر کسی بخواهد میانه روی به عمل آورد و هم در وقت و هم هزینه هایش انتخابی متعادل داشته باشد، حمل بار دریایی جواب وی است. با استفاده از مسیر های دریایی می توان صادرات زعفران به المان را انجام داد و کالا ها را به دست متقاضیان آن رساند.

خرید حجم عمده برای صادرات زعفران به المان

شاهراه اصلی صادرات زعفران به المان

در ابتدایی ترین مرحله از صادرات، فرد بایستی حجم عمده ای را از طریق تامین کننده ای معتبر به دست آورد. برای این کار بهتر است که با چند تن از این تامین کننده ها ارتباط برقرار کند و شیوه کار آن ها را با یکدیگر مورد مقایسه قرار دهد. سپس قادر خواهد بود که میان آن ها بهترین را بر اساس شرایط خودش برگزیند. در حال حاضر یکی از معتبر ترین تامین کننده های محصولات زعفرانی شرکت فرانیز است.

این شرکت با داشتن سابقه کاری درخشان و عالی، توانسته است که بهترین تاثیر گذاری را داشته باشد و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. چرا که خدمات فروش کاملا حساب شده ای دارد و تمامی برنامه هایش به طور دقیق چیده شده اند. تاجران می توانند به خرید حجم عمده ای از کالا های زعفرانی توسط این شرکت بپردازند و سپس از آن ها برای امر صادرات زعفران به المان بهره ببرند و درآمدزایی خوبی را تجربه کنند.

سوال داری، من اینجام!