سود عرضه زعفران قائنات مشهد

سود عرضه زعفران قائنات مشهد

سود عرضه زعفران قائنات مشهد

اگر مایلید سود مناسبی را از عرضه زعفران قائنات مشهد حاصل شوید پس باید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. فرانیز عرضه کننده این محصول در حجم عمده به مشتریان می باشد.

سود عرضه زعفران قائنات مشهد

 ایران از لحاظ کمی و کیفی در زمینه تولید زعفران رتبه نخست را در جهان دارا می باشد. تربت حیدریه بیشترین میزان تولید زعفران را انجام می دهد و قائنات را به دلیل تولید با کیفیت ترین زعفران در دنیا پایتخت زعفران جهان می شناسند.

زعفران قائنات مشهد باکیفیت ترین زعفران جهان

سود عرضه زعفران قائنات مشهد

زعفران قائنات مشهد دارای کیفیتی بی نظیر و خارق العاده می باشد که در سراسر جهان طرفداران بسیاری را جذب خود نموده است. هر مصرف کننده ای بعد از خرید یک محصول اگر از کیفیت آن رضایت داشته باشد برای دفعات بعد، آن کالا اولین انتخاب او خواهد بود.

کشت زعفران در خراسان قدمی طولانی دارد. شاید بتوان عنوان کرد که این شهر مبدأ کشت زعفران در جهان است. یکی از دلایل معرفی قائنات به عنوان صاحب با کیفیت ترین زعفران جهان همین موضوع می باشد. زعفران قائنات مشهد تمام استاندارد های بین المللی یک محصول خوب را دارد.

سالانه بخش اعظم برداشتی این شهر به کشور هایی همچون اسپانیا و امارات به صورت فله ای صادر می گردد که متأسفانه در کشور مقصد با برند آن ها وارد بازار جهانی می شود. موضوعی که جدیداً مورد توجه کشور ایران قرار گرفته است دست بردن در کیفیت زعفران ایران در این کشور ها می باشد. با مقایسه میزان واردات و صادرات آن ها می توان به این موضوع پی برد.

مراحل لازم برای صادرات زعفران قائنات

سود عرضه زعفران قائنات مشهد

تاجران برای صادرات زعفران قائنات مشهد باید یک سری مراحل را پشت سر بگذارند که در ذیل به آن ها اشاره می شود؛

  1. کارت بازرگانی صادر کننده زعفران
  2. معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک
  3. گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  4. گواهی قرنطینه نباتی و دامی
  5. گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  6. صورت عدل بندی

در واقع بیشتر کشور های وارد کننده زعفران خواهان زعفران قائنات می باشند چرا که از کیفیت بی نظیر آن آگاهی لازم را دارند.

فروش زعفران قائنات مشهد با قیمت مناسب درب کارخانه و با اطمینان از اصالت کالا در سایت فرانیز میسر می باشد. متأسفانه به دلیل قیمت بالای زعفران، عده ای سود جو ممکن است زعفران نا مرغوب را به جای اصل به خریدار بفروشند پس باید در انتخاب مرکز خرید دقت نمود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!