سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

آمار ثبت سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا نشان از رضایت مصرف کننده و باکیفیت بودن این محصول گیاهی می دهد که آن را به یکی از محصولات صادراتی تبدیل نموده است.

نیوشا یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید دمنوش های گیاهی می باشد که تولیدات آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. دمنوش چای زعفران نیوشا یکی از محصولات این کارخانه بوده که بسیار خوش عطر و طعم است.

سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

احداث مزارع جدید زعفران و در واقع تولید محصول مرغوب منوط به انتخاب پیاز است. پیاز را بعد از جداسازی از خاک می توان مستقیم در مزرعه دیگر کشت کرد و یا در انبار نگهداری نمود و در زمان مناسب کشت را انجام داد.

بهترین زمان مناسب برای بیرون آوردن پیازها، اواخر اردیبهشت تا اواخر خرداد ماه می باشد چرا که دوره خواب و استراحت گیاه بوده و به رشد آن آسیبی وارد نمی شود. از جدا سازی پیاز ها از اواخر مرداد به بعد خود داری شود چون که بعضی از پیاز ها برای جوانه سازی آماده می شوند.

دمنوش چای زعفران نیوشا از اجزاء مفید گل زعفران به همراه چای سیاه مرغوب تهیه گشته است. این محصول با ذائقه مردم ایران سازگار می باشد و می توان از این نوشیدنی برای پذیرایی در مهمانی ها و دورهِمی ها بهره گرفت.

خواص دمنوش چای زعفران نیوشا

سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

مصرف دمنوش ها از گذشته برای درمان خیلی از امراض و آرام بخشی توصیه می شود. زعفرانی که در ترکیب این محصول وجود دارد دارای خواص ضد افسردگی می باشد. دمنوش چای زعفران نیوشا دارای خواص متعددی بوده که در ذیل چند نمونه از آن عنوان می گردد؛

  • درمان بی خوابی
  • ضد تشنج
  • تسکین کننده درد
  • تقویت مغز
  • کاهش خونریزی پس از زایمان
  • پیشگیری از بروز تومور های پوستی

بسته بندی چای دمنوش نیوشا به صورت تی بگ، استفاده را برای مصرف کننده راحت کرده است. نوع بسته بندی نقش بسزایی در میزان فروش داخلی و علی الخصوص صادرات خواهد داشت.

بخش اعظم زعفران تولیدی به صورت فله ای صادر می شود که دلیل آن ضعف در صنعت بسته بندی عنوان شده است. اما خوشبختانه مشتقات زعفرانی را با بسته بندی مناسب به خیلی از کشور های دنیا صادر می کنند.

فروش اینترنتی دمنوش چای زعفران نیوشا

سفارشات دمنوش چای زعفران نیوشا باکیفیت

روش فروش اینترنتی دمنوش چای زعفران نیوشا باعث دسترسی آسان متقاضیان شده است و دیگر دغدغه ای برای چگونگی خرید آن نخواهند داشت. ارسال این محصول به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد.

سوال داری، من اینجام!