خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

عرضه محصولات متنوع و با کیفیت همواره با استقبال مصرف کننده رو به رو بوده است. برای خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده از طریق این سایت اقدام فرمایید.

خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

نوشیدن مایعات به اشکال مختلف اعم از؛ آب، چای، دمنوش، شیر، آبمیوه و… برای سلامتی بدن لازم است. بدون شک محصولی باید استفاده شود که علاوه بر تأمین آب مورد نیاز بدن خواص مفیدی نیز به همراه داشته باشد.

چای زعفران شاهسوند، تشکیل شده از بهترین چای و خوش رنگ ترین زعفران می باشد به طوری که بعد از دم کشیدن شاهد یک نوشیدنی خوش عطر و رنگ خواهیم بود.

چای یکی از نوشیدنی های اصیل ایرانی به شمار می آید که می توان آن را به صورت سبز و خشک شده استفاده کرد. از چای سبز معمولا در زمینه کاهش وزن بهره می گیرند زیرا میزان چربی و کلسترول را کاهش می دهد.

چای زعفران شاهسوند می تواند یک گزینه عالی برای پذیرایی در مهمانی ها و دور همی ها باشد. از آنجا که طلای سرخ خاصیت نشاط آوری داشته و یک داروی مؤثر برای درمان افسردگی است پس استفاده از آن به مجالس شادی می بخشد.

خشک کردن چای زعفران جهت صادرات

خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

در کشاورزی زعفران، بعد از جدا کردن کلاله ها نوبت به خشک کردن آن ها می رسد که این کار باید با حساسیت خاص و در کمترین زمان ممکن انجام شود. برای این منظور تعدادی از کشاورزان همان روش سنتی را بکار می گیرند که بسیار زمان بر بوده و با توجه به اینکه باید چند روز در سایه پهن گردد احتمال آلودگی میکروبی آن زیاد می باشد.

اما امروزه روش های صنعتی برای خشک کردن زعفران وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان با صرف کم ترین زمان حجم زیادی از محصول را آماده نمود.

یکی از این وسایل زعفران خشک کن اسپانیایی می باشد. در این روش از الک هایی با قطر ۳۰ سانتی متر که دارای توری ابریشمی هستند استفاده شده است. درون هر الک کلاله ها را به ضخامت ۳ سانتی متر پهن می کنند و آن را با فاصله مناسب از منبع حرارتی به مدت زمان مشخص قرار می دهند.

خرید آنلاین چای زعفران شاهسوند

خرید پکیج شیک چای زعفران شاهسوند

عرضه چای زعفران شاهسوند به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد که با وجود همه گیری ویروس کرونا فروش اینترنتی با استقبال بی نظیری مواجه شده است. تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن با ضمانت تعویض و مرجوعی کالا از دلایل اعتماد مردم به این روش خرید می باشد.

سوال داری، من اینجام!