خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

قیمت خرید جزئی چای زعفران قاشقی با بسته بندی ۱۶ عددی در حدود ۳۰ هزار تومان شده است. برای خرید این محصول درجه یک به قیمت عمده می توانید با عاملان فروش اینترنتی مجموعه فرانیز در ارتباط باشید.

صادرات چای زعفران قاشقی

خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

به طور قطع محصولاتی که دارای کیفیت خوبی در بازار ایران باشند و عامه مردم استفاده از آن را بپسندند، قابلیت صادرات به خارج از کشور را نیز خواهند داشت چراکه این برند ها از کیفیت خوبی برخوردارند و روز به روز محصولات بهتری را به بازار مصرف ارئه می نمایند. حتی اگر قیمت چای زعفران قاشقی از نظر خیلی از افراد نیز بالا باشد، اما زمانی که کیفیت مورد نظر مخاطب را جوابگو باشد، صادرات آن قابل پیگیری خواهد بود.

محتویات دمنوش داخل یک قاشق نشاسته ای بوده که یک لایه تی بگ روی آن کشیده شده است. همین ریزه کاری هایی که برخی از شرکت های تولیدی در محصولات خود اعمال می کنند سبب می شود که صادرات آن نیز رواج بیشتری یافته و سود حاصل از آن افزایش یابد.

چای زعفران قاشقی ترکیب ویژه ای از خواص هر دو ماده می باشد. با استفاده از این محصول علاوه بر خواص درمانی آن دیگر نیاز به صبر کردن برای دم کشیدن چای و زعفران ندارید. تنها به یک لیوان آب جوش با دمای مناسب و یک عدد تی بگ نیاز است تا دمنوشی خوش طعم و عطر برای نوشیدن در آرامش داشته باشید.

خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

این محصول از مواد اولیه مرغوب که در بهترین مزارع کشور کشت شده تهیه شده و به صورت کاملا مکانیزه و بهداشتی فرآوری می شود. اگر در کنار توجه به سلامت خود به حفظ محیط زیست هم اهمیت می دهید اصلا جای نگرانی نیست.

بدنه این قاشق از جنسی ساخته شده که نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه ضرری به محیط اطراف نیز وارد نکرده و به سادگی تجزیه پذیر است .

چای زعفران قاشقی از هر نظر مناسب در مصارف خانگی خصوصا در مهمانی ها می باشد چرا که در کنار خواص مفید در سلامتی، هم به سرعت آماده می شود و هم با ذائقه ایرانی ها کاملا سازگار است.

خرید عمده چای زعفران قاشقی ۱۶ عددی

چای زعفران قاشقی برای آرامش اعصاب مفید واقع شده و استرس و اضطراب را تا حد زیادی از افراد دور می کند. پتاسیم موجود در ترکیبات این دمنوش با تامین یون در بدن انسان موجب کمک به عملکرد پمپ های غشای سلولی شده و همچنین تعادل مایعات بدن را سبب می شود. با وجود توصیه فراوان به استفاده ا این محصول مصرف بیش از اندازه چای زعفران قاشقی نیز توصیه نمی شود. بلکه در حد دو الی سه فنجان در طی روز بسیار عالی خواهد بود. جهت خرید این محصول سالم و مقوی تهیه شده از زعفران مرغوب با مشاوران فرانیز تماس بگیرید.

سوال داری، من اینجام!