تخفیف ویژه برای صادرکنندگان چای زعفران شهری

تخفیف ویژه برای صادرکنندگان چای زعفران شهری

تخفیف ویژه برای صادر کنندگان چای زعفران شهری

صادرات چای زعفران شهری ارگانیک یک تجارت موفق در سال های اخیر بوده است. شرکت فرانیز تخفیف ویژه برای صادر کنندگان چای زعفران شهری در نظر گرفته  تا به راحتی بتوانند محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کنند.

تهیه چای زعفران شهری اصل صادراتی

تخفیف ویژه برای صادر کنندگان چای زعفران شهری

چای از نوشیدنی های سنتی است که در اغلب کشورها طرفداران بسیار زیادی دارد. اخیرا چای را با استفاده از برخی طعم دهنده های طبیعی تولید می کنند که نوشیدن آن را لذت بخش تر می کند.

زعفران به عنوان چاشنی، از زمان های قدیم تا به حال استفاده می شده است. به خاطر این مزه خوبی که دارد، به صورت های مختلفی می توان از آن در انواع خوراکی ها استفاده کرد. چای زعفران شهری نمونه یکی از نوشیدنی های خوشمزه است. این محصول از بهترین برگ های سبز چای و کلاله های مرغوب و خوش رنگ زعفران از مزارع حاصل خیز چیده شده و با شیوه های نوین و ابزار آلات پیشرفته عملیات خشک سازی صورت می گیرد. بسته بندی های چای زعفران شهری با جدیدترین متد روز انجام می شود در جعبه های با قابلیت باز و بسته شدن مستمر، ۱۲ عدد پاکت بهداشتی بدون نفوذ هوا و رطوبت قرار دارد و با بهترین فناوری تولید شده و به طور کاملا ارگانیک تهیه شده اند.

ترکیبات منحصر به فرد چای زعفران شهری

تخفیف ویژه برای صادر کنندگان چای زعفران شهری

نوشیدن یک لیوان از این چای زعفران شهری داری خواص متعددی است که نشاط آور بودن و مقابله با افسردگی یکی از مزایای آن است. رشته های زعفران ترکیبات بسیار ارزشمندی شامل آلفا کاروتن، بتاکاروتن، زاکسانتین، آنتوسیانیتن، ویتامینB، و دیگر کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها را دارا هستند که باعث کاهش استرس و مبارزه با عفونت می شود. یک قاشق غذا خوری زعفران (حدود ۲ گرم) حاوی ۲۸ درصد از نیاز روزانه منگنز بدن و ۳ درصد از نیاز روزانه ویتامین c است. وجود منگنز از تولید آنزیم و متابولیسم انرژی در بدن حمایت می کند و باعث تقویت استخوان ها می شود. هم چنین حاوی فیبرهای رژیمی،ویتامین B6، پتاسیم، منیزیم، ویتامین A و فسفر است.

تخفیف ویژه برای صادر کنندگان چای زعفران شهری

از آن جایی که زعفران تنها حاوی ۶ کالری است، چای زعفران شهری برای هر رژیمی مناسب می باشد. اضافه کردن یک لیوان چای زعفران شهری به برنامه غذایی روزانه به سلامت قلب کمک کرده و از بیماری های قلبی پیشگیری می کند. چای زعفران شهری توانسته است با گردآوری محصولات مورد علاقه مردم با کیفیت بالا و قیمت مناسب رضایت مصرف کنندگان را جذب کند و روز به روز به مصرف کنندگان خود نیز بیافزاید. این محصول نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز دارای طرفدارانی می باشد و آن ها با استفاده از این کالا نوشیدنی بسیار خوشمزه ای را تدارک می بینند.

سوال داری، من اینجام!