بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

طااکت.سایت فرانیز بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده بهترین نوع محصولات زعفرانی را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می نماید.

فروش زعفران عمده

بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

فروش عمده زعفران در این فروشگاه به صورت حضوری و غیر حضوری و حتی جزئی و به صورت مستقیم به فروش می‌ رسد. زعفرانی که از طریق سایت فرانیز به بازار عرضه می گردد از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد در واقع شما زعفران اصل را مستقیم و بدون واسطه می خرید.

مطمئن ترین روش خرید زعفران عمده، فله یا پاکت خرید از کشاورز می باشد. با خرید به این روش واسطه ها و تقلب های احتمالی به حداقل می رسد. فروش زعفران عمده می تواند حضوری یا مستقیم و از طریق سایت و سفارش در شبکه ی اجتماعی باشد.

بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

برای خرید زعفران درجه یک و اعلا ابتدا باید انواع زعفران را بشناسید تا هنگام خرید زعفران بهتری را انتخاب کنید. به طور کلی زعفران را می توان به پنج دسته تقسیم کرد:

  •  سفیدی ( ریشه یا خامه)
  •  دختر پیچ
  •  نگین
  •  پوشال
  •  سرگل

بهترین نوع زعفران

بزرگترین مجموعه فروش زعفران عمده

زعفران نگین دارای انواع مختلفی مانند سوپر نگین، نگین، شبه نگین و غیره می باشد. این زعفران بهترین و گران ترین نوع زعفران می باشد و به دلیل کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی که دارد بیشتر جهت صادرات از آن بهره می برند. زعفران نگین دارای خصوصیاتی است که در ذیل بیان می شود:

  • دارای فر خوردگی نباشد
  •  خوش رنگ و خوش شکل باشد
  • انتهای کلاله ها سفید نباشد
  •  سه شاخه کلاله کاملا از هم جدا باشد

۱_ زعفران نگین گران قیمت ترین نوع زعفران است. و به دسته های زیر تقسیم می شود:

  •  نگین سوپر: این زعفران دارای رنگ دهی بالایی است و معروف ترین نوع زعفران بین اقلام زعفران سوپر نگین می باشد و از آن جهت صادرات به کشور های آسیایی بهره می برند.
  •  پرسی: این زعفران در هنگام فرآوری تحت پرس قرار گرفته و در بازار بسیار کم است.
  •  زعفران شبه نگین: زعفران شبه نگین نسبت به انواع زعفران شبه نگین دارای کیفیت پایین تری می باشد
  • نگین درجه ۲: برای صادرات گزینه ی مناسبی می باشد و کالای متوسط رو به بالا به حساب می آید.

۲_ سرگل:؛ علاوه بر  سرگل عناوین سرگل، ممتاز، سر ریشه و ممتاز برای این نوع زعفران بکار می گیرد.

۳_ پوشال: افراد بسیاری به دلیل وصل بودن کلاله به خامه و کاهش احتمال تقلب در زعفران انتخاب می کنند.

۴_ دسته_ چنانچه مایل به دریافت تمامی خواص زعفران هستید زعفران دسته انتخاب مناسبی است و دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشد.

۵_ سفیدی: بعضی افراد قسمت سفید زعفران را رنگ می کنند و به جای زعفران اصل به فروش می رسانند.

خرید و فروش زعفران 

خرید و فروش زعفران عمده از نوسانات قیمتی برخوردار است برای مثال عواملی همچون میزان تقاضا برای خرید زعفران در بازار داخلی و خارجی، شرایط آب و هوایی، بپاکت های مختلف زعفران، کیفیت زعفران و نوع آن بر روی قیمت محصول تاثیر گذار می باشد و همچنین مقدار سفارش نیز می تواند در تعیین قیمت موثر باشد.

زعفران انواع مختلفی دارد از جمله زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال، زعفران دسته می باشند. هرچه کیفیت زعفران بهتر باشد قیمت آن بیشتر و قدرت طعم عطر و رنگ دهی بالاتری دارد.

در کشور ایران بهترین نوع زعفران، زعفران نگین شناخته شده است. این نوع زعفران از کیفیت رنگ دهی بالای و  همچنین ظاهری زیبا برخوردار می باشد.

زعفرانی که رنگ آن قرمز خوش رنگ، کلاله های زعفران سالم و فاقد شکستگی رشته ها، دارای قدرت رنگ دهی بالایی، کمترین میزان سفیدی را داشته باشد و از نظر ضخامت کلاله ها ضخیم تر باشند زعفران درجه یک محسوب می شود.

فروش زعفران عمده صادراتی

زعفران صادراتی هم از نظر ویژگی های ظاهری و هم ویژگی های شیمیایی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ویژگی های ظاهری شامل ضخامت و درشتی زعفران می شود اما ویژگی های شیمیایی دارای عطر، بو و قدرت رنگ دهی زعفران می باشد.

کشور ایران حجم عمده ای از زعفران دنیا را تولید می کند. همچنین به کمک بورس فرصت مناسبی فراهم شده تا زعفران به صورت استاندارد از ایران به دنیا صادر شود.

این گیاه چه در ایران و چه در کشورهای خارجی از طرفداران زیادی برخوردار است. زعفران به خاطر ویژگی های فوق العاده ای که دارد به طلای سرخ شناخته می شود.

زعفران دارای خواص مختلفی برای چشم، هوش، کاهش استرس، سلامت قلب و درمان سرطان است هر شخص باید در هنگام خرید دقت کند محصولی که می خرد و بدل نباشد چون که محصول بدل نه تنها خواص مثبتی برای بدن ندارد بلکه می تواند ضرر هایی هم برای بدن داشته باشد.

افرادی که قصد خرید و فروش زعفران عمده را دارند می ‌توانند از طریق سایت شرکت فرانیز با مشاوران این بخش ارتباط برقرار کنند تا از اصل بودن آن اطمینان داشته باشند، این سایت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز می باشد.

فروش زعفران در تهران با حاشیه سود عالی

مجموعه فروش زعفران عمده در تهران با حاشیه سود عالی  در فروشگاه های معتبر انجام می گیرد. خوبی این فروشگاه ها این است که همیشه زعفران مرغوب و با کیفیت را در اختیار دارند و قیمت زعفران را با حاشیه سود عالی به مشتریان می فروشند.

مجموعه ما با سابقه چند ساله فروش زعفران در تهران، جایگاه ویژه ای در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. افراد شایسته این سایت برای فروش بالای محصول با کشاورزان برتر استان خراسان رضوی ارتباط برقرار می نمایند.

مجموعه فروش زعفران عمده با کیفیت را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد. در این صورت رضایت شما از محصول، برای ما بسیار  بزرگ و خطیر است. با این نتیجه مجموعه فرانیز در تامین زعفران همواره کوشا بوده و خواهد بود.

معرفی و شناخت بهتر انواع زعفران در تهران

طلای ناب خراسان یک ادویه و داروی بسیار گرانب ها در طب سنتی است. زعفران خراسان رضوی به دسته های مختلف گروه بندی می شود که شامل: نگین، دختر پیچ، سرگل، پوشال و ریشه زعفران است.

زعفران نگین بهترین نوع زعفران در ایران از این گونه زعفران برای صادرات به کشورهای خارجی استفاده می شود. چرا که از سایر زعفران های دیگر قدرت رنگدهی بالاتری دارد.

زعفران سرگل نیز از بهترین زعفران های ممتاز قائنات که بیشترین تولید را در ایران به خود اختصاص داده است. برای دم کردن زعفران بهترین گزینه زعفران سرگل قائنات می باشد.

از دیگر ارقام زعفران می توان به زعفران پوشال اشاره کرد‌ و اگر دقت کنید سه رشته قرمز رنگ به کلاله متصل است. به همین خاطر روش تشخیص آن از سایر گونه های دیگر راحت تر خواهد بود.

اگر بخواهیم پایه ترین و اصلی ترین زعفران قائنات را نام ببریم؛ آن زعفران دختر پیچ و در این صورت خامه و کلاله آن به هم متصل هست. این نوع زعفران برخلاف زعفران های دیگر عطر و بوی خارق العاده ای به همراه دارد.

نحوه خرید زعفران در تهران با حاشیه سود عالی

زعفران مرغوب خراسان از مهم ترین و پرخاصیت ترین خوراکی ها  در برنامه غذایی هر خانواده ای است. این زعفران با حاشیه سود عالی در درجه کیفیت بالا و قیمت عمده به فروش می رسد.

در ضمن کسانی که نیازمند زعفران مرغوب در تهران هستند نگران نباشند. چرا که مشاورین مجموعه فروش زعفران عمده ابتدا مشتریان را با نحوه خرید زعفران از سایت آشنا می کنند تا بتوانند با خیالی آسوده و هزینه های مقرون بصرفه کالای خود را دریافت نمایند.

سوال داری، من اینجام!