ارزش واقعی پودر زعفرانی رویال

ارزش واقعی پودر زعفرانی رویال

پودر زعفرانی رویال محصولی از قائنات مشهد می باشد که ارزش واقعی آن پس از مصرف مشخص می شود. در بین فرآورده های زعفرانی پودر آن به دلیل کارآیی بسیار در آشپزخانه از محبوبیت بالایی برخوردار است.

زعفران قائنات برترین زعفران جهان شناخته می شود که دلیل آن آب و هوای مناسب برای کشت این محصول است. به همین دلیل بیشتر زمین های کشاورزی این شهر به کشت زعفران اختصاص یافته است.

از زعفران برداشت شده قائنات، علاوه بر عرضه به صورت سرگل زعفران محصولاتی تولید می شود تا کسانی که توان خرید زعفران سرگل را ندارند مشتقات آن را با قیمت پائین تر تهیه کنند. تمام تولیدات زعفرانی خواصی نظیر خود زعفران را دارا می باشند چون در تولید آن ها از همان زعفران اصل بهره گرفته شده است.

ارزش واقعی پودر زعفرانی رویال

موارد استفاده از پودر زعفرانی رویال

یک نمونه از این محصولات، پودر زعفرانی رویال می باشد. از پودر زعفران در تهیه شربت، جوجه کباب، پخت و پز و قنادی استفاده می شود. این محصول به دلیل کارایی بالایی که دارد همواره تقاضا برای عرضه ی آن به بازار بسیار است.

ارزش واقعی پودر زعفرانی رویال

انواع بسته بندی پودر زعفرانی رویال

پودر زعفرانی رویال در بسته بندی و وزن های متفاوت تولید می شود. این شرکت پودر زعفران را در ظرف های کریستال، پلاستیکی (نمکدانی، ساده) و نایلونی بسته بندی می کند که نوع کریستالی آن برای سوغات بسیار مناسب می باشد.

بر روی جلد هر کدام از این انواع بسته بندی؛ علامت استاندارد، نشان سیب سلامت و مجوز بهداشت و دارو حک شده است تا خریدار عزیز از اصالت کالا آگاه شود.

از آنجا که پودر بسته بندی شده نسبت به فله ای گران تر می باشد شرکت رویال امکان عرضه محصول خود را علاوه بر بسته بندی شده به صورت فله ای برای جاهای پر مصرف مانند؛ رستوران ها،  قنادی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و…میسر کرده است.

قیمت پودر زعفرانی رویال نسبت به کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب می باشد. با توجه به قیمت بالای زعفران، پودر زعفران می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای زعفران باشد. برای استفاده از آن کافیست مقدار مورد نیاز را در یک فنجان آب گرم حل نمائید و ده دقیقه اجازه دهید تا به خوبی دم بکشد. خرید پودر زعفرانی رویال از طریق نمایندگی های این شرکت به صورت حضوری و اینترنتی مطمئن ترین راه می باشد. این سایت یکی از بزرگترین نمایندگی های اینترنتی فروش محصولات زعفرانی می باشد که با خیالی آسوده می توان در آن خرید خود را در حجم های بالا انجام داد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!